Firmy podobne do SELMA EXPEDITIONS SP Z O O
SELMA EXPEDITIONS SP Z O O Informacje o firmie
Ogólne informacje
Jacht SELMA to stalowy kecz, zaprojektowany przez znanego francuskiego konstruktora Georga Azueppe-Brennera. Linie teoretyczne oparto na liniach znanego w tamtym czasie z prędkości i dzielności morskiej jachtu regatowego KriterII. Selma posiada dwa niezależne stanowiska sterowania. Jedno umieszczone w kokpicie, drugie w wygodnej sterówce. Komora przeciwzderzeniowa w dziobie, odcinane drzwiami wodoszczelnymi forpik i maszynownia, oddzielony grodzią wodoszczelną achterpik, miękkie wejście w wodę stewy dziobowej dają bezpieczny jacht do żeglugi na daleką północ lub południe. Długie pływające cumy pozwalają na cumowanie w nietypowych miejscach. Sonar, dwa radary pomagają w nawigacji na płytkich i słabo zmapowanych akwenach oraz bezpiecznej żegludze na wodach o dużym zalodzeniu.
SELMA wyposażona jest w sprężarkę. Butle, ołów, zapasowe automaty, jacket, suchy skafander uzupełniają nurkowe wyposażenie jachtu. Konstrukcja oraz wyposażenie sprawiają, że SELMA to dzielny jacht wyprawowy, przeznaczony do żeglugi w trudnych warunkach.
Właścicielami Selmy jest czwórka pasjonatów żeglarstwa wyprawowego:
Dariusz Gocał, Krzysztof Jasica, Piotr Kuźniar i Małgorzata Wojtaczka
Skiperami Selmy są:
Piotr Kuźniar i Tomasz Łopata
Wszystkie informacje znajdują się na www.selmaexpeditions.com
Plan wnętrza
Dla gości cztery dwuosobowe kabiny, kabina rufowa dla stałej załogi, obszerny kambuz, mesa i dwie toalety z prysznicem. Niezależna kabina nawigacyjna (sterówka) znajduje się nad maszynownią.
długość kadłuba : 20,28 m
szerokość : 4,95 m
wysokość boczna : 3,96 m
zanurzenie : 2,67 m
materiał kadłuba : stal
rok budowy : 1981
ilość miejsc : 12
typ ożaglowania : kecz
ożaglowanie : genua duża (na rolerze)
fok (na małym sztagu)
grot,
bezan,
spinaker
żagle sztormowe
pow. całkowita : 162 m2
pokład : maszty i bomy aluminiowe Nirvana
hydrauliczny obciagacz bomu
winda kotwiczna Lofrans
kabestan centralny Barlow
(napędzany przez coffee-grinder)
kabestany w kokpicie (8 sztuk) Barlow, Harken
kabestany pokładowe Barlow
ster strumieniowy
silnik : Perkins 6.354M
moc : 122 KM (89,5 kW)
nawigacja : log, sonda, wiatromierz Raymarine, dwa najnowsze radary Furuno i Simrad, sonar Wreck Finder firmy Echopilot, Navtex, GPS Garmin (oraz zapasowy przenośny), komputer nawigacyjny
łączność : radiostacja pośredniofalowa MF/HF - ICOM 802 z AT 140, UKF-ka stacjonarna ICOM IC-M505EURO z HM162 (oba modele z DSC), przenośne UKF-ki Standard Horizon HX270E 2 szt, telefon satelitarny Iridium nr +881621440894
ratunkowe : tratwa Solas 12 os., boja EPIRB - GME 406 Manual, transponder radarowy SART - Sevenstar S.701, kamizelki pneumatyczne z pasami bezpieczeństwa, kamizelki Solas, kombinezony ratunkowe
instalacja elektryczna : 24V/12V/230V, 2 niezależne alternatory 24V napędzane silnikiem, generator 230V, przetwornice 24V/230V
zbiorniki : paliwo 2000 l, woda słodka 2000 l
do lądowania : dwa pontony ze sztywną podłogą Lodestar 350 & 370, z przyczepnymi silnikami Yamaha 8 i 15 hp
ul. Włościańska 19e/3 Wrocław
- Strony
- Konta społecznościowe
- NIP
- 8982094365
- Regon
- 20358252
- Słowa kluczowe
- Biuro podróży, Klub sportowy, Społeczność
SELMA EXPEDITIONS SP Z O O Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.