Twórcze Misie

verified_user
osiedle Lecha 43
61-294 Poznań, Polska
Poproś o informacje

Firmy podobne do Twórcze Misie

TECHNIKUM INŻYNIERII ŚRODOWISKA I AGROBIZNESU Poznań
Technikum Inżynierii Środowiska i Melioracji Technikum Agrobiznesu Technikum Me…
MAMMAIJA KLUB MAMY I MALUCHA Poznań
ul. Sławińska 10 , Poznań
zajęcia dla dzieci balet warsztaty dla rodziców
Instytut Konfuncjusza Poznań
28 Czerwca 1956 r. 198 , Poznań
None
Nauka jazdy kat. A, A1, A2, AM Poznań
Niestachowska 1, Poznań
Jak rozpocząć kurs nauki kat. A? 1. Odbierz pakiet kursanta, dzięki któremu w …

Twórcze Misie Informacje o firmie

Ogólne informacje

Przedszkole językowo – artystyczne „Twórcze Misie” jest przedszkolem niepublicznym. Spełnia wymagania placówki publicznej w zakresie odbywania przez dzieci obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego. Nadzór pedagogiczny nad przedszkolem sprawuje Kuratorium Oświaty w Poznaniu.

W cenie zajęcia:

- język angielski – 2 x w tygodniu - dynamiczne, urozmaicone zajęcia, wspólne śpiewanie piosenek, powtarzanie wierszyków, odgrywanie scenek, uczestniczenie w grach i zabawach ruchowych; na zajęciach nauczyciel kładzie nacisk na „wyrobienie” akcentu, naukę mówienia i rozumienia ze słuchu,

- kółko muzyczne dla I grupy – 2 x w tygodniu - zajęcia umuzykalniające, śpiewanie, gra na prostych instrumentach (bębenek, kastaniety, cymbałki), ćwiczenie rytmu, słuchanie muzyki. Poznawanie podstawowych pojęć muzycznych oraz nazw instrumentów.

- nauka gry na pianinie (podstawy) dla II grupy – 2 x w tygodniu (Dzieci, które nie będą chciały brać udziału w tych zajęciach, za zgodą rodziców będą uczestniczyły w kółku muzycznym).

- zajęcia muzyczno – ruchowe z elementami tańca – 2 x w tygodniu - zabawy z wykorzystaniem muzyki, tańca, śpiewu. Odprężające i relaksujące, rozwijające sprawność fizyczną.

- warsztaty plastyczne – 2 x w tygodniu (w tym jeden raz z elementami języka angielskiego) – m.in.: malowanie dłońmi, rysowanie węglem i świecą, rzeźby z masy solnej, wydzieranki, kolarze, zajęcia twórcze z użyciem różnorodnych technik plastycznych.

- „Doświadczalnia” - ma na celu rozwinąć aktywność badawczą dzieci. Małe eksperymenty dzięki którym, postaramy się odpowiedzieć na pytania dzieci np. skąd się biorą łzy?, dlaczego ptak lata? Jak powstaje tęcza?

- Zapewniamy również opiekę medyczną. Co dwa miesiące bezpłatne badanie ogólne przeprowadzą Pediatra/Psycholog oraz Stomatolog.

- program kulturalno – oświatowy m. in.: wycieczki, wyjścia do teatru, udział w imprezach i wydarzeniach dostosowanych do wieku.

- Codzienne spacery i zabawę na atestowanym, kolorowym i nowoczesnym placu zabaw położonym ok. 80 m od przedszkola.

Będziemy starać się rozbudzać w dzieciach pewność siebie, przekonanie o własnej wartości, zgłaszać naszych podopiecznych do różnego rodzaju konkursów (indywidualnie jak i grupowo), organizowanych dla dzieci w tym przedziale wiekowym.

Bardzo ważne jest również porozumienie na linii wychowawca-rodzić dlatego zadbamy również o to, zapraszając rodziców raz w miesiącu na wernisaże, przedstawienia i mini koncerty naszych dzieci.

Szczegółowy program zajęć ustalany na tydzień, będzie dostępny dla rodziców w przedszkolu oraz ogłaszany na stronie internetowej www.tworczemisie.pl, w dziele PROGRAM.

Dzięki małym, maksymalnie 16 osobowym grupom zapewniamy indywidualne podejście do każdego przedszkolaka. Stworzone zostaną dwie grupy:

I grupa „Magiczne noski” - dzieci 3 i 4 letnie

II grupa „Pogodne buźki” - dzieci 5 letnie

W wyjątkowych przypadkach do I grupy mogą zostać przyjęte dzieci 2, 5 letnie (spełniające wymogi), a do II grupy dzieci 4 letnie (jeżeli kadra pedagogiczna uzna, że będzie to z korzyścią dla dziecka, a rodzice wyrażą zgodę).

Działalność dydaktyczno – wychowawcza naszego przedszkola oparta jest o założenia Podstawy programowej wychowania przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego z dnia 23 grudnia 2008 r. Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz o zalecenia zawarte w Rozporządzeniu MEN z dnia 8 czerwca 2009 r. w sprawie dopuszczenia do użytku w szkole programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczania do użytku szkolnego podręczników.

Ponadto, w swej pracy będziemy korzystać z założeń następujących programów edukacji przedszkolnej:

• „W kręgu zabawy” Jadwigi Pytlarczyk – którego podstawowe założenia oparte są na czterech filarach: 1) uczyć się, aby wiedzieć, 2) uczyć się, aby działać, 3) uczyć się, aby być, 4) uczyć się, aby żyć wspólnie z innymi.

• „Pomóż mi zrobić to samemu” Marii Motessori – według tej metody wszystkie dzieci już od urodzenia nastawione są na własny rozwój, osiągnięcie niezależności i przejście od dzieciństwa do dorosłości. Podstawą jest szanowanie indywidualności dziecka, jak chodzi o jego rozwój fizyczny, umysłowy, duchowy i emocjonalny. Celem metody jest pomoc dziecku w: rozwijaniu samodzielności i wiary we własne siły, wypracowaniu szacunku do porządku i do pracy, zamiłowania do ciszy i w tej atmosferze do pracy indywidualnej i zbiorowej, długotrwałej koncentracji nad wykonywanym zadaniem. Wypracowaniu posłuszeństwa opartego na samokontroli, a nie na zewnętrznym przymusie, uniezależnieniu od nagrody, formowaniu postaw wzajemnej pomocy bez rywalizacji, szacunku dla pracy innych, rozwijaniu indywidualnych uzdolnień i umiejętności.

• „Edukacja przez ruch” Doroty Dziamskiej - system form i metod kształcenia oraz terapii, wykorzystujący naturalny, spontaniczny ruch organizmu. Człowiek rusza się, przez ruch uaktywnia zmysły, dzięki którym poznaje otaczający go świat. Wykorzystywana jest spontaniczna aktywności i radości dzieci. To integracja ciała ze zmysłem w rytm dobranej muzyki. W trakcie pracy synchronizujemy pracę mózgu, wspomagamy koncentrację oraz polisensoryczne poznawanie. Dzieci rozwijają się emocjonalnie, społecznie i poznawczo.

• „Dziecięca matematyka” Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej - gry, zabawy i ciekawe zadania kształtujące orientację przestrzenną, dziecięce kompetencje w dostrzeganiu rytmów, kształtujące umiejętność liczenia, numerowania, klasyfikowania, dodawania i odejmowania, a także mierzenia płynów i ważenia,

• „Odimienna nauka czytania” Ireny Majchrzak - metoda, wczesnej nauki czytania już bardzo małych dzieci 2-3 latków. Według niej rozumienie słowa powinno wyprzedzać umiejętność jego odczytania „bo to nie litery się czyta, tylko sens”. O nabyciu umiejętności czytania decydują umysł i wzrok. Naukę rozpoczyna się od własnego imienia przyklejonego na krzesełko – dziecko szuka swojego miejsca na podstawie obrazka/imienia. Jest kluczem za pomocą którego dziecko może w sposób dla siebie najłatwiejszy i najbardziej naturalny odkryć alfabetyczną strukturę pisma, reakcję znaczeniową między wyrazem napisanym a słowem mówionym oraz reakcję brzmieniową między literą a fonemem. W polskich przedszkolach nauka czytania rozpoczynała się zwykle dopiero w „zerówce". Trwała jedynie rok. Odimienną naukę czytania rozpoczynamy już od najmłodszej grupy dzieci przedszkolnych mamy więc kilka lat nauki,

• Pedagogika Klanza

oraz elementy innych metod wybranych przez naszych nauczycieli oraz ich własnych programów autorskich zatwierdzonych przez Radę Pedagogiczną.

Dodatkowych informacji udziela dyrekcja przedszkola

osiedle Lecha 43 Poznań

Godziny otwarcia
Poniedziałek:
06:30 - 17:00
Wtorek:
06:30 - 17:00
Środa:
06:30 - 17:00
Czwartek:
06:30 - 17:00
Piątek:
06:30 - 17:00
Numery telefonów
Strony
Konta społecznościowe
facebook google-plus youtube
Kategorie
instytucja edukacyjna opieka przedszkolna ośrodek zajęć pozaszkolnych

Twórcze Misie Opinie i oceny

Jak oceniasz tę firmę?

Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.

Podobna strona dla Twojej firmy? Upewnij się, że każdy może znaleźć Ciebie i Twoją ofertę. Stwórz dedykowaną stronę firmową w platformie Yellow Pages - to prostsze niż myślisz!
Dodaj swoją firmę