Firmy podobne do Świat Eventów
Świat Eventów Informacje o firmie
Ogólne informacje
W procesie przekazywania wiedzy bazujemy na 10 letnim doświadczeniu w organizacji wydarzeń oraz 5 letniej praktyce szkoleniowej.
Nasze programy edukacyjne są zaprojektowane zgodnie z metodyką LBE (60% warsztaty praktyczne, 40% teoria).
Prowadzone przez nas działania, nie tylko szkoleniowe będą Cię wspierać w poznawaniu i rozumieniu tajników świata eventów, a także pomagać budować i rozwijać Twoją karierę lub biznes.
To co nas wyróżnia:
JAKOŚĆ
Ilość w przypadku programów szkoleniowych nie idzie w parze z jakością. Zależy nam, aby dokładnie omówić poszczególne zagadnienia i zagłębić się w prezentowane tematy. Nasze szkolenia zaprojektowane są tak, abyś wyszedł z nich z konkretną wiedzą i umiejętnościami, a nie tylko ogólnym poznaniem tematów.
LUDZIE
Pracujemy ze wspaniałymi ekspertami, którzy nie tylko posiadają ogromne doświadczenie, wiedzę i pasję, ale także chcą i potrafią się nimi dzielić.
PRAKTYKA
Wierzymy w zasadę uczenia się przez doświadczanie. U nas nie będziesz siedział jak na wykładzie warsztaty i ćwiczenia praktyczne to dla nas podstawa.
MATERIAŁY
Szanujemy Twój czas, dlatego podczas szkoleń skupiamy się na przekazaniu praktycznych aspektów danych zagadnień. Definicje, dane i wykresy zamykamy w materiałach szkoleniowych, do których możesz zajrzeć w odpowiednim dla siebie momencie.
TRENDY
Nasze szkolenia są aktualizowane na bieżąco o najnowsze trendy światowe oraz najświeższe case study.
WSPARCIE
Jesteśmy nieustannie do Twojej dyspozycji. W ramach uczestnictwa w naszych szkoleniach, masz możliwość nieograniczonego kontaktu z nami. Jeśli będziesz mieć dodatkowe pytania lub będziesz potrzebować pomocy czy wsparcia śmiało możesz się z nami kontaktować.
Kopalniana 22B/21 Warszawa
- Godziny otwarcia
-
Poniedziałek:09:30 - 17:30Wtorek:09:30 - 17:30Środa:09:30 - 17:30Czwartek:09:30 - 17:30Piątek:09:30 - 17:30
- Numery telefonów
- Strony
- Konta społecznościowe
- Słowa kluczowe
- Edukacja,
Świat Eventów Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.