Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności Piolitechnika Łódzka
90-924 Łódź, Polska
Firmy podobne do Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności Piolitechnika Łódzka
Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności Piolitechnika Łódzka Informacje o firmie
Ogólne informacje
Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności jest unikatowy pośród wyższych uczelni technicznych w Polsce.
Programy kształcenia studentów realizowane na Wydziale cechuje interdyscyplinarność, co gwarantuje przygotowanie specjalistów którzy potrafią łączyć wiedzę chemiczną, biologiczną i inżynieryjno-techniczną. Ponadto absolwenci są zapoznawani z technikami komputerowymi oraz z podstawami marketingu, strategii biznesu
i finansów.
Szeroka wiedza absolwentów powoduje, że są oni przygotowani do samodzielnej, twórczej pracy w zakresie opracowania, projektowania
i wdrażania nowych oraz usprawniania istniejących technologii w różnych gałęziach przemysłu spożywczego, biotechnologicznego, kosmetycznego, farmaceutycznego oraz w ochronie środowiska metodami biologicznymi.
Studia na Wydziale dają wiele perspektyw w przyszłym życiu zawodowym. Oprócz specjalistycznej wiedzy studenci poznają zagadnienia związane
z ekonomią i psychologią. Zajęcia odbywają się w nowocześnie wyposażonych laboratoriach.
Nasi absolwenci są prezesami spółek, dyrektorami dużych zakładów przemysłu spożywczego, właścicielami lub udziałowcami zakładów przetwórstwa surowców pochodzenia roślinnego i zwierzęcego, przedsiębiorstw i spółek handlowo-usługowych, dealerami różnych firm krajowych i międzynarodowych.
Na naszym wydziale działają trzy organizacje studenckie :
Wydziałowa Rada Samorządu
Studenckie Koło Naukowe Biotechnologów Ferment
https://www.facebook.com/SKNBFERMENT
Studenckie Koło Naukowe Chemików "Kollaps"
https://www.facebook.com/sknch.kollaps
Wólczańska 171/173 Łódź
- Numery telefonów
- Strony
- Konta społecznościowe
- Kategorie
- uczelnia wydział uniwersytecki
Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności Piolitechnika Łódzka Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.