biogo.pl - jakiego koloru jest Świat w Twojej głowie?
50-139 Wrocław, Polska
Firmy podobne do biogo.pl - jakiego koloru jest Świat w Twojej głowie?
biogo.pl - jakiego koloru jest Świat w Twojej głowie? Informacje o firmie
Ogólne informacje
O marce
Biogo powstało z minimalistycznej idei podejścia do życia i łączy maksymalną prostotę ze szczytem wyrafinowania. Dlatego pomysł na logo wziął się z zasady idei symetrii środkowej. Symetria ma swój styl, układ, porządek i charakter. Cechuje ją prostota i eleganckie rozwiązania, ale często również oryginalność i wyrafinowanie.
Dzięki takiemu połączeniu trudno będzie modyfikować, przetwarzać czy odświeżać markę, która powinna być czysta i nieskazitelna tak jak Natura.
Logo składa się z połączenia słów bio i go. Bio symbolizuje faunę i florę czyli życie bez wpływu i oddziaływania przez człowieka.
Go to powrót do natury. Czyli zmiana trybu życia, podejścia do Świata, człowieka i samego siebie. Uproszczenia pewnych procesów życiowych, zdystansowania się i chęci ciągłego samodoskonalenia.
Cztery symetryczne elementy(pierwiastki) logo symbolizują cztery żywioły Matki Natury (ogień, ziemia, powietrze i woda), które łączy piątym element - człowiek. "i" ma cel ochrony i utrzymania równowagi życia na Ziemi.
Zielony punkt to Świat w mojej głowie. Świat czystej natury, pierwotny, organiczny , wolny od zła, przemocy i konwenansów. Świat nie zniszczony przez cywilizację, Świat którego trudno już dojrzeć gołym okiem...
A Twój?
Jakiego jest koloru?
Nie mam nic do ukrycia, ani ukazania,
jestem taki jak stworzyła mnie Natura,
jestem sobą.
Szewska 18 Wrocław
- Godziny otwarcia
-
Poniedziałek:09:00 - 19:00Wtorek:09:00 - 19:00Środa:09:00 - 19:00Czwartek:09:00 - 19:00Piątek:09:00 - 19:00Sobota:09:00 - 19:00Niedziela:09:00 - 19:00
- Numery telefonów
- Strony
- Konta społecznościowe
- Słowa kluczowe
- Sklep ze zdrową żywnością, Firma z branży gastronomicznej,
biogo.pl - jakiego koloru jest Świat w Twojej głowie? Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.