Wróć do magazynu
Święta coraz bliżej i pewnie część z was zastanawia się co i gdzie najlepiej kupić z okazji nadchodzącej gwiazdki. Wybieranie prezentu w galerii handlowej może przemienić się w niemałą przygodę i zająć całkiem sporo czasu.

Dodatkowo, będziemy musieli poświęcić fundusze na benzynę, płatny parking, poświęcić dodatkowy czas na stanie w kolejkach. Jak pokazują badania, Polacy coraz częściej decydują się na zakupy świątecznych prezentów przez Internet, ponieważ jest to wyjście o wiele bardziej wygodne i mniej czasochłonne.

Coraz częściej korzystamy z porównywarek.

Bez wątpienia Polacy przekonują się do tej metody, ponieważ sklepy działające online oferują coraz większy asortyment oraz obsługę klienta na coraz wyższym poziomie. Rzeczy kupione przez Internet bardzo łatwo można zwrócić, a także coraz łatwiej i szybciej możemy dostać zamówione przez nas prezenty. Wielka ilość sklepów oferująca swoje produkty w Internecie to wielka różnorodność, ale także spore zróżnicowanie cenowe. Z tego też powodu Polacy coraz częściej decydują się na korzystanie z porównywarek cen np. www.zlotesklepy.pl. To bardzo wygodne rozwiązanie, które pozwala w krótkim czasie znaleźć najlepszą ofertę i szybko przekierować się do najbardziej atrakcyjnego sklepu. Wystarczy zaledwie kilka kliknięć, aby kupić konkretny produkt w najniższej możliwej cenie. Dodatkowo takie porównywarki cen mogą posortować produkty ze względu na czas wysyłki, tak, że jeśli obudzimy się dopiero w ostatniej chwili i będziemy potrzebować prezentu dosłownie na jutro, to także istnieje taka możliwość i łatwo ją znajdziemy.

Skąd bierzemy informacje o cenach?

Polacy stają się coraz bardziej odważniejsi w sieci i coraz chętniej dokonują takich zakupów przez Internet. Najczęściej kupujemy sprzęt AGD i RTV. Oferta tego typu produktów w sieci jest bardzo bogata i wszystko wskazuje na to, że tuż przed świętami miliony Polaków będą przeszukiwać liczne sklepy internetowe oraz porównywarki cen w poszukiwaniu najnowszych sprzętów elektronicznych w okazyjnych cenach. Nawet jeśli część Polaków nie kupuje bezpośrednio zakupów w sieci, to jednak wybiera Internet jako źródło informacji o dostępności produktów oraz o ich cenach. Porównywarki cenowe coraz częściej uruchamiane są nawet w stacjonarnych sklepach tuż przed dokonaniem zakupów, kiedy to klient pragnie sprawdzić konkurencyjną cenę za ten sam produkt w sklepie internetowym.

Internet przejął rolę doradcy przed zakupami.

Polacy w Internecie także coraz częściej szukają wiarygodnych informacji o produktach, coraz częściej takich wiadomości dostarczają nam znajomi, których możemy spotkać w mediach społecznościowych, codzienni autorzy blogów, poradników oraz twórcy na YouTubie, a także producenci produktów udostępniający swoje reklamy oraz informacje o produkcie poprzez stronę internetową.

Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".