KANCELARIA PODATKOWA EXPERT IZABELA OŁOWIANY

verified_user
275 polubień
ul. Katowicka 50 lok. 60
45-061 Opole, Polska
Poproś o informacje

Firmy podobne do KANCELARIA PODATKOWA EXPERT IZABELA OŁOWIANY

Stop Sp. z o.o. Biuro Rachunkowe Opole
Reymonta 16 , Opole
Jesteśmy firmą zajmującą się doradztwem podatkowym usługami księgowymi i kadrow…
KANCELARIA PODATKOWA ANNA KŁOSOWSKA SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA Opole
ZWROT PODATKU Z HOLANDII, NIEMIEC, ANGLII i innych państw UE Kancelaria Poda…
KANCELARIA KSIĘGOWO PODATKOWA Opole
ul. Norberta Barlickiego 13 , Opole
Nasze biuro rachunkowe - świadczy profesjonalne usługi księgowe dla firm i osób…
WAWRZYNOWSKA BIURO RACHUNKOWE Opole
ul. Ozimska 17 , Opole
Doradca Podatkowy Marta Leligdowicz Wawrzynowska

KANCELARIA PODATKOWA EXPERT IZABELA OŁOWIANY Informacje o firmie

Ogólne informacje


Zapraszamy do współpracy małe i średnie podmioty gospodarcze oczekujące profesjonalnego prowadzenia usług księgowych oraz kadrowo-płacowych. Zapewniamy rzetelność. Dokonamy wszelkich starań, aby współpraca z naszą Kancelarią przyniosła Państwu zyski.
Gwarantujemy, że obsługą Państwa firmy zajmą się fachowcy z wieloletnim doświadczeniem. Zachęcamy do kontaktu i zapoznania się z naszą ofertą
Księgi Rachunkowe:
- tworzenie zakładowego planu kont oraz polityki rachunkowości
- dokonywanie zapisów w ewidencji syntetycznej i analitycznej na podstawie dostarczonego przez Podatnika zakładowego planu kont,
- ustalanie wysokości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy,
- ustalanie wysokości należnego i naliczonego podatku VAT,
- sporządzanie, według wzorów określonych przepisami, deklaracji podatkowych oraz przekazywanie ich do właściwego Urzędu Skarbowego,
- sporządzanie planów amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,
- sporządzanie zeznań rocznych na podstawie danych wynikających z wpisów do księgi,
- zamknięcie roku obrachunkowego jednostki pod kątem podatkowym i rachunkowym wraz ze sporządzeniem bilansu, rachunku zysków i strat oraz informacji dodatkowej,
- sporządzanie przelewów dot. należności publicznoprawnych (ZUS, US),
- kontrola rozrachunków (wezwania do zapłaty, potwierdzenia sald),
- tworzenie raportów kasowych ( dokumentów KP i KW).

Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów:

- ewidencjonownie dokumentów w PKPiR,
- prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży dla potrzeb podatku VAT,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia,
- obliczanie miesięcznych zaliczek z tytułu VAT oraz zaliczek na podatek dochodowy,
- sporządzanie deklaracji podatkowych i dostarczanie ich do odpowiednich urzędów,
- sporządzanie sprawozdań do GUS,
- sporządzanie rozliczeń rocznych.

Ryczałt ewidencjonowany:

- prowadzenie ewidencji przychodów,
- prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży dla potrzeb podatku VAT,
- obliczanie miesięcznych zaliczek z tytułu VAT oraz zaliczek na podatek dochodowy,
- sporządzanie deklaracji podatkowych i dostarczanie ich do odpowiednich urzędów,
- sporządzanie PIT-28.

Obsługa kadrowo-płacowa:

- tworzenie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, kontraktów menadżerskich,
- sporządzanie listy płac,
- ewidencja i kontrola szkoleń bhp, badań lekarskich, urlopów,
- realizacja obowiązków pracodawcy wobec komornika,
-sporządzanie umów dodatkowych do umowy o pracę, w tym umowy o zakazie konkurencji, umowy o odpowiedzialności materialnej, umowy o używanie samochodu, telefonu do celów służbowych itp.,
-realizacja obowiązków przy zatrudnianiu niani na podstawie umowy uaktywniającej,
-naliczanie wynagrodzeń tytułu umów o pracę, umów zlecenia, o dzieło z uwzględnieniem wszelkich dodatków i potrąceń
- sporządzanie kartotek wynagrodzenia pracowniczego,
- rozliczanie podatku dochodowego od pracowników,
- sporządzanie sprawozdań dla GUS,
- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach,
- sporządzanie miesięcznych deklaracji do ZUS,
- zgłoszenie nowych pracowników ZUA,
- wyrejestrowanie pracowników ZWUA
- sporządzanie rocznych informacji PIT-4R, PIT/8R oraz PIT-11 i PIT-40,
- prowadzenie akt osobowych pracownika.
Dokumenty do ZUS przekazywane są drogą elektroniczną
Kontrola w zakresie BHP:
-informowanie o zmianach w przepisach,
-konsultacje z prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, bezpieczeństwa i higieny pracy,
-rozwiązywanie aktualnych problemów związanych z pracą, bezpieczeństwem i higieną pracy i ubezpieczeniami społecznymi,
-pomoc podczas inspekcji i kontroli urzędów, organów i instytucji państwowych
-konsultacje w zakresie wewnątrzzakładowych aktów prawa obowiązujących u Klienta (regulaminów, zarządzeń)
-stały kontakt i wsparcie dla Klienta.

Kredyty:
Współpracujemy z wyspecjalizowaną firmą oferującą usługi w zakresie pośrednictwa finansowego, specjalizującą się w kredytach indywidualnych i firmowych.

Współpraca z naszą Kancelarią ma stanowić zadowolenie i satysfakcję a Klient nasz powinien skoncentrować się wyłącznie na idei i strategii działania firmy.

Posiadamy również obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wymagane przy wykonywaniu tego rodzaju usług jak również dodatkowe nieobligatoryjne ubezpieczenie znacznie zwiększające bezpieczeństwo interesów naszych klientów.

ul. Katowicka 50 lok. 60 Opole

Godziny otwarcia
Poniedziałek:
08:00 - 16:00
Wtorek:
08:00 - 16:00
Środa:
08:00 - 16:00
Czwartek:
08:00 - 16:00
Piątek:
08:00 - 16:00
Numery telefonów
Strony
Konta społecznościowe
facebook google-plus
NIP
7542683513
Regon
161593819
Kategorie
doradca podatkowy
Słowa kluczowe
Firma, Prawnik i firma prawnicza, Usługi finansowe

KANCELARIA PODATKOWA EXPERT IZABELA OŁOWIANY Opinie i oceny

Jak oceniasz tę firmę?

Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.

Podobna strona dla Twojej firmy? Upewnij się, że każdy może znaleźć Ciebie i Twoją ofertę. Stwórz dedykowaną stronę firmową w platformie Yellow Pages - to prostsze niż myślisz!
Dodaj swoją firmę