POLSKIE TOWARZYSTWO EKONOMICZNE ODDZIAŁ W BYDGOSZCZY 4 NAZWA REJESTRU REJESTR STOWARZYSZEŃ NR W REJESTRZE 716 NAZWA SĄDU PROWADZ

verified_user
208 polubień
18 ulubione
ul. Długa 34
85-034 Bydgoszcz, Polska
Poproś o informacje

Firmy podobne do POLSKIE TOWARZYSTWO EKONOMICZNE ODDZIAŁ W BYDGOSZCZY 4 NAZWA REJESTRU REJESTR STOWARZYSZEŃ NR W REJESTRZE 716 NAZWA SĄDU PROWADZ

City Hotel Bydgoszcz
3 Maja 6, Bydgoszcz
City Hotel zapewnia komfortowe warunki zakwaterowania oraz szereg usług, które …
CP Recycling Organizacja Odzysku Opakowań S.A. Bydgoszcz
Organizacja Odzysku Opakowań - Skup Puszki Aluminiowej - Puszkomaty - Aktualnoś…
Obsługa BHP i Organizacja Szkoleń Hanna Tobolska Bydgoszcz
Poznaj ofertę firmy Obsługa BHP Ppoż Organizacja Szkoleń Hanna Tobolska. Aktual…
Kawiarnia Wiślana. Organizacja styp. Dom pogrzebowy. Kracińska M. Bydgoszcz
Kawiarnia Wiślana oferuje kompleksowe przygotowanie przyjęć pogrzebowych. W cel…

POLSKIE TOWARZYSTWO EKONOMICZNE ODDZIAŁ W BYDGOSZCZY 4 NAZWA REJESTRU REJESTR STOWARZYSZEŃ NR W REJESTRZE 716 NAZWA SĄDU PROWADZ Informacje o firmie

Ogólne informacje

PTE gwarantuje bardzo wysoki poziom merytoryczny szkoleń i kursów, dzięki współpracy z najwyższej klasy wykładowcami z różnych dziedzin wiedzy, są to zarówno praktycy, jak i wykładowcy uczelni wyższych. Rekomendacje może wystawić nam wiele jednostek samorządu terytorialnego, firm i osób prywatnych z całego regionu.

PTE jest również organizatorem Olimpiady Wiedzy Ekonomicznej dla młodzieży szkół ponadgimnazjalnych.
W naszej ofercie znajduje się także prowadzenie działalności konsultacyjno-doradczej oraz informacyjnej w dziedzinie ekonomii dla różnych podmiotów gospodarczych, opracowywanie ekspertyz i analiz ekonomicznych, prowadzenie usług księgowych oraz funduszu pożyczkowego w Inowrocławiu.
OFERTA POLSKIEGO TOWARZYSTWA EKONOMICZNEGO – ODDZIAŁ W BYDGOSZCZY
Od wielu lat Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Bydgoszczy prowadzi działalność w zakresie szkoleń, kursów i studiów podyplomowych.
Obecnie w naszej ofercie znajdują się kursy:
- podstawy rachunkowości i księgowości firmy z wykorzystaniem komputera
- kadry i płace
- księgowość budżetowa
- analiza finansowa
- język migowy
- samodzielny księgowy
- rady nadzorcze
- kasjer walutowo – złotowy
- Microsoft Excel – poziom podstawowy
- Microsoft Excel – poziom zaawansowany
- Podstawy obsługi komputera
- Techniki sprzedaży

1. KURS ANALIZY FINANSOWEJ
Celem kursu jest przekazanie wiedzy na temat możliwości wykorzystania metod analizy finansowej m.in. do bieżącego zarządzania przedsiębiorstwem, badania i oceny zdolności kredytowej, lepszego wykorzystania zasobów, poprawy wyniku finansowego oraz sprostania potrzebom rynku.
Kurs przeznaczony jest dla zatrudnionych na stanowiskach dyrektorów finansowych, głównych księgowych bądź osób przygotowujących się do pracy na tych stanowiskach.
Program kursu obejmuje aktualne rozwiązania systemowe przyjęte w Polsce, a także stosowanych w innych krajach. Poszczególne segmenty programu obejmują szerokie spektrum stosowania narzędzi analizy finansowej w praktyce.
Kurs realizowany w łącznym wymiarze 76 godzin dydaktycznych, w tym 20 godzin case studies.
Czas trwania: 16 dni.
Koszt kursu wynosi 1200 zł brutto od osoby.

2. KURS JĘZYKA MIGOWEGO
Celem kursu jest wyposażenie uczestników w podstawową wiedzę i umiejętności z zakresu języka migowego.
Program kursu:
1. Podstawy wiedzy o osobach niesłyszących.
2. Teoria języka migowego:
• podstawowe pojęcia,
• zasady i reguły pomocnicze w systemie językowo-migowym,
• kultura wypowiedzi języka migowego.
3. Daktylografia - zapoznanie i utrwalenie znaków polskiego alfabetu palcowego oraz podstawowych liczebników głównych i porządkowych.
4. Ideografia: zapoznanie się ze znakami języka migowego związanymi z następującą tematyką:
pierwszy kontakt, praca i zatrudnienie, edukacja, zdrowie, dom i rodzina, urzędy i instytucje, kultura i sport, rachuba czasu.
Kurs realizowany w łącznym wymiarze 60 godzin dydaktycznych.
Czas trwania: 20 dni.
Koszt kursu wynosi 800 zł brutto od osoby.

3. KURS DLA KANDYDATÓW NA CZŁONKÓW RAD NADZORCZYCH
Kurs dla kandydatów na członków rad nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa - prowadzony jest w oparciu o program zatwierdzony przez Ministerstwo Skarbu Państwa.
Celem kursu jest przygotowanie słuchaczy do profesjonalnego pełnienia funkcji członka rady nadzorczej w spółce prawa handlowego.
Kurs przygotowuje słuchaczy do egzaminu państwowego na członka rady nadzorczej spółki Skarbu Państwa.
Kurs kończy się egzaminem państwowym przed Komisją Kwalifikacyjną Ministerstwa Skarbu Państwa. Egzamin odbędzie się po zakończeniu kursu. Koszt egzaminu, płatny w MSP, wynosi 850 zł brutto.
Kurs realizowany w łącznym wymiarze 100 godzin dydaktycznych.
Czas trwania: ok. 15 dni.
Koszt kursu wynosi 1850 zł brutto od osoby.

4. KURS PODSTAW RACHUNKOWOŚCI I KSIEGOWOSCI FIRMY Z WYKORZYSTANIEM KOMPUTERA
Celem kursu jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do prowadzenia pełnej rachunkowości firmy, z wykorzystaniem komputerowego systemu finansowo-księgowego.
Kurs przeznaczony jest dla osób przygotowujących się do podjęcia pracy w księgowości firmy.
Absolwenci kursu mają możliwość kontynuowania kształcenia na kursie dla samodzielnych księgowych.
Kurs realizowany w łącznym wymiarze 134 godzin dydaktycznych, w tym 42 godziny zajęć praktycznych.
Czas trwania: 27 dni.
Koszt kursu wynosi 1300 zł brutto od osoby.

5. KURS KASJER WALUTOWO- ZŁOTOWY
Absolwenci uzyskują uprawnienia niezbędne do pracy na stanowisku kasjera walutowego i złotowego w bankach, kantorach, biurach podróży i innych instytucjach.
Program kursu obejmuje m.in.:
obsługa i wyposażenie stanowiska kasowego,
przepisy dotyczące stanowiska kasowego,
zabezpieczenia znaków pieniężnych - banknoty, ćwiczenia praktyczne,
zabezpieczenia bilonu - ćwiczenia praktyczne,
falsyfikaty – rodzaje falsyfikatów, postępowanie z falsyfikatami,
operacje wykonywane przez kasjera – wpłaty, wypłaty, raport końcowy,
techniki wpłat i wypłat,
reklamacje kasowe,
różnice kasowe (manko superata).
Kurs realizowany w łącznym wymiarze 12 godzin dydaktycznych.
Czas trwania: 2 dni (weekend).
Koszt kursu wynosi 550 zł brutto od osoby.

6. KURS KADRY I PŁACE
Celem kursu jest wyposażenie słuchaczy w wiedzę z zakresu prawa pracy, systemów wynagradzania i zasad ubezpieczeń społecznych. Na kursie poruszana jest problematyka prawna regulująca stosunki pracodawcy i pracownika, zagadnienia dotyczące zasad i systemów wynagradzania, rozliczenia z ZUS oraz prowadzenia polityki kadrowej w zakładzie pracy. Kurs przeznaczony jest dla pracowników działów personalnych, księgowości i rachuby wynagrodzeń, absolwentów szkół średnich i wyższych oraz osób zainteresowanych zagadnieniami poruszanymi na kursie. Program kursu obejmuje: Prawo pracy, Nowe zasady ubezpieczeń społecznych, Płace, program Symfonia Kadry i Płace, Program Płatnik.
Kurs realizowany w łącznym wymiarze 58 godzin dydaktycznych.
Czas trwania: 12 dni.
Koszt kursu wynosi 800 zł brutto od osoby.

7. KURS KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Celem kursu jest przekazanie słuchaczom przedmiotu i zakresu rachunkowości budżetowej, pojęcia jednostek organizacyjnych budżetu, sprawozdawczości budżetowej, a także wiedzy z obszaru ogólnych zasad księgowości w oparciu o Ustawę o rachunkowości oraz szczegółowej wiedzy z zakresu rachunkowości budżetowej umożliwiającej kompleksowe prowadzenie rachunkowości jednostki sektora finansów publicznych. Kurs przygotowuje do samodzielnej pracy w księgowości jednostek samorządu terytorialnego.
Kurs adresowany jest dla:
absolwentów szkół średnich ogólnokształcących, lub zawodowych o profilu pozaekonomicznym,
osób rozpoczynających, lub zamierzających podjąć pracę w pionach finansowo - księgowych jednostek budżetowych,
pracowników działów księgowych nieznających interpretacji przepisów Ustawy o rachunkowości i Ustawy o finansach publicznych,
osób za średnim, lub wyższym wykształceniem o profilu innym niż finanse i rachunkowość, które zamierzają przekwalifikować się i zdobyć nowy zawód,
osób zainteresowanych zagadnieniami objętymi programem kursu.
Program kursu obejmuje: Wprowadzenie do rachunkowości budżetowej, Specyfika rachunkowości jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych, Wynik finansowy jednostki budżetowej, Sprawozdawczość budżetowa , Kontrola wewnętrzna i audyt w jednostkach sektora finansów publicznych.
Kurs realizowany w łącznym wymiarze 70 godzin dydaktycznych.
Czas trwania: 14 dni.
Koszt kursu wynosi 800 zł brutto od osoby.

8. KURS SAMODZIELNY KSIĘGOWY
Celem kursu jest dla przygotowanie słuchaczy do pełnienia funkcji samodzielnego (głównego) księgowego firmy. Kurs prowadzony jest na poziomie zaawansowanym i adresowany jest do osób pracujących w księgowości lub też znających podstawy prowadzenia rachunkowości firmy, które zainteresowane są podwyższeniem własnych kwalifikacji i zdobyciem umiejętności samodzielnego księgowego firmy.
Zakres tematyczny niniejszego kursu uwzględnia wymagania stawiane samodzielnym księgowym jednostek gospodarczych, wg. aktualnego stanu prawnego w Polsce.
Kurs realizowany w łącznym wymiarze 125 godzin dydaktycznych.
Czas trwania: 25 dni.
Koszt kursu wynosi 1500 zł brutto od osoby (w cenę są wliczone podręczniki).

9. MS EXCEL – POZIOM ZAAWANSOWANY
Celem kursu jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności umożliwiające obsługę programu MS Excel w stopniu zaawansowanym. Po ukończeniu kursu uczestnik będzie potrafił formatować dane, tworzyć złożone wykresy i zestawienia, analizować dane za pomocą tabel przestawnych oraz korzystać z zaawansowanych formuł i funkcji.
Kurs stanowi kontynuację kursu MS Excel - poziom podstawowy.
Kurs jest przeznaczony dla osób, które posiadają podstawowa wiedzę i umiejętności z zakresu MS Excel i są zainteresowane poznaniem zaawansowanych narządzi programu, służących do analizowania danych, budowania raportów oraz zestawień. Kurs będzie prowadzony w formie warsztatów.
Kurs realizowany w łącznym wymiarze 30 godzin dydaktycznych.
Czas trwania: maks. 6 dni.
Koszt kursu wynosi 600 zł brutto od osoby.

10. MS EXCEL – POZIOM PODSTAWOWY
Celem kursu jest zdobycie wiedzy i umiejętności umożliwiających obsługę programu MS Excel w stopniu podstawowym. Na kursie uczestnik zapoznaje się ze strukturą dokumentów programu, uczy się jak wprowadzać dane i dokonywać obliczeń oraz prezentacji danych w postaci wykresów. Program MS Excel jest powszechnie stosowany w firmach, dlatego jego dobra znajomość jest często jednym z warunków, które należy spełniać ubiegając się o pracę.
Kurs przeznaczony jest dla osób, które rozpoczynają pracę z programem MS Excel, lub które chciałyby utrwalić i poszerzyć swoją wiedzę z tym zakresie. Kurs jest prowadzony w formie warsztatów.
Kurs realizowany w łącznym wymiarze 30 godzin dydaktycznych.
Czas trwania: maks. 6 dni.
Koszt kursu wynosi 500 zł brutto od osoby.

11. PODSTAWY OBSŁUGI KOMPUTERA I PAKIETU MS OFFICE
Celem kursu jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności umożliwiające obsługę komputera, przy wykorzystaniu systemu Windows Vista/ Windows 7 oraz obsługę podstawowych programów pakietu biurowego MS Office (Ms Word, MS Excel, MS Power Point, MS Outlook/ Windows Mail Live).
Kurs jest przeznaczony dla osób, które nie miały do tej pory możliwości nauczenia się obsługi komputera i podstawowych programów pakietu MS Office. Kurs jest prowadzony w formie warsztatów.
Kurs realizowany w łącznym wymiarze 60 godzin dydaktycznych.
Czas trwania: 12 dni (w ciągu tygodnia) lub 10 dni (5 weekendów).
Koszt kursu wynosi 800 zł brutto od osoby.

Uczestnicy kursów otrzymają po ich zakończeniu zaświadczenie o ukończeniu kursu. Każdy kurs kończy się egzaminem wewnętrznym za wyjątkiem kursu: dla kandydatów na członków rad nadzorczych, Microsoft Excel – poziom podstawowy, Microsoft Excel – poziom zaawansowany, Podstawy obsługi komputera.
W przypadku każdego z kursów (za wyjątkiem kursu: Kasjera walutowo – złotowego, MS Excel – poziom podstawowy, MS Excel – poziom zaawansowany) istnieje możliwość rozłożenia płatności na raty, maks. 3. Raty nie są oprocentowane. Przed rozpoczęciem kursu pobierana jest zaliczka w wysokości 200 zł, która przepada w przypadku rezygnacji uczestnika. Uczestnik każdego kursu otrzyma materiały dydaktyczne opracowane przez wykładowców prowadzących dany kurs. Kursy nr: 2,4,5, 6,7,10,11 mają charakter podstawowy, natomiast kursy: 1,3,8,9 rozszerzony. Kursy organizowane są co do zasady dwa razy w ciągu tygodnia we wtorki i czwartki lub poniedziałki i środy, w godz. od 16.00 do 20.00. W trybie weekendowym organizowane są kursy: dla kandydatów dla kandydatów na członków rad nadzorczych, Microsoft Excel – poziom podstawowy, Microsoft Excel – poziom zaawansowany, Podstawy obsługi komputera i Kasjer walutowo – złotowy.

Zapisy na kursy:

1. poprzez wypełnienie i wysłanie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.pte.bydgoszcz.pl – zakładka szkolenia i studia podyplomowe, kursy Bydgoszcz.
2. telefonicznie pod numerem 52 322 65 52 wew. 6, lub na adres mailowy: szkolenia@pte.bydgoszcz.pl, kursy@pte.bydgoszcz.pl.

Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Bydgoszczy posiada akredytację Kuratorium Oświaty w zakresie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.
Szkolenia

PTE O/Bydgoszcz organizuje także szkolenia na zlecenie firm i instytucji z zakresu: prawa pracy, rachunkowości, sprzedaży i obsługi klienta, zarządzania zasobami ludzkimi, controllingu i finansów. Współpracujemy z ponad 200 wykładowcami z różnych dziedzin. Jesteśmy w stanie profesjonalnie zrealizować większość dostępnych na rynku szkoleń. Dysponujemy własnym, nowoczesnym i pełnym zapleczem szkoleniowym.

Studia podyplomowe

PTE O/Bydgoszcz współorganizuje studia podyplomowe:
z Wyższą Szkołą Gospodarki w Bydgoszczy:
Business English,
FORMA ZALICZENIA: test z wybranych zagadnień programowych oraz praca dyplomowa
Liczba godzin: 180
Czas trwania studium: 2 semestry
Cena: 3 600 zł
Controlling i rachunkowość zarządcza,
FORMA ZALICZENIA: test z wybranych zagadnień programowych oraz praca dyplomowa
Liczba godzin: 180
Czas trwania studium: 2 semestry
Cena: 3 600 zł
Rachunkowość budżetowa,
FORMA ZALICZENIA: test z wybranych zagadnień programowych oraz praca dyplomowa
Liczba godzin: 180
Czas trwania studium: 2 semestry
Cena: 3 400 zł
z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu:
Rachunkowość (ukończenie studium daje możliwość ubiegania się o zwolnienie z państwowego egzaminu na tzw. certyfikat księgowego) OD PONAD 20 LAT
FORMA ZALICZENIA: Egzaminy z przedmiotów:
- Rachunkowość finansowa
- Rachunkowość zarządcza
- Analiza finansowa
- Egzamin końcowy połączony z obroną pracy podyplomowej
Liczba godzin: 210
Czas trwania studium: 2 semestry
Cena: 4 400 zł
dla nauczycieli przedmiotu Ekonomia w praktyce,
FORMA ZALICZENIA: Warunkiem zaliczenia studiów podyplomowych jest zdanie trzech egzaminów z zakresu:
1. podstawy mikroekonomii
2. podstawy makroekonomii
3. prawne podstawy działalności gospodarczej
oraz uzyskanie zaliczenia z sześciu pozostałych przedmiotów ujętych programem studiów
pod warunkiem:
- uczestnictwa w minimum 50% czasu zajęć
- odbycia 60 godzin praktyki pedagogicznej
- przygotowania pracy dyplomowej
Studia podyplomowe kończą się egzaminem końcowym obejmującym obronę pracy podyplomowej.
Liczba godzin: 202
Czas trwania studium: 2 semestry
Cena: 3 500 zł
Zarządzanie finansami i strategie przedsiębiorstw,
FORMA ZALICZENIA: po każdym semestrze przeprowadzony zostanie test podsumowujący problematykę zajęć. Studium kończy się obroną pracy dyplomowej
Liczba godzin: 180
Czas trwania studium: 2 semestry
Cena: 4 500 zł
Podatki i strategie podatkowe przedsiębiorstw,
FORMA ZALICZENIA: po każdym semestrze przeprowadzony zostanie test podsumowujący problematykę zajęć. Studium kończy się obroną pracy dyplomowej
Liczba godzin: 180
Czas trwania studium: 2 semestry
Cena: 4 500 zł

Informacje i zapisy:

1. na studia podyplomowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu:

Obowiązuje rejestracja on-line: www.ue.poznan.pl
Dokumenty można składać w Polskim Towarzystwie Ekonomicznym w Bydgoszczy, ul. Długa 34, pokój 303, 85-034 Bydgoszcz, od pondz. do pt., w godz. od. 08.00 do 15.30.
Więcej informacji na stronie: www.pte.bydgoszcz.pl – zakładka studia podyplomowe i szkolenia, studia; www.ue.poznan.pl lub pod nr tel. 52 322 65 52 (wew. 6), e-mail: studia@pte.bydgoszcz.pl.

Zajęcia na wszystkich kierunkach studiów podyplomowych organizowanych wraz z UE w Poznaniu będą odbywać się w siedzibie Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Bydgoszczy – ulica Długa 34, „Dom Ekonomisty”. Absolwenci Studium otrzymają świadectwo ukończenia Studiów Podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Rekrutacja na studia odbywa się bez egzaminów wstępnych. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

2. na studia podyplomowe Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.pte.bydgoszcz.pl i przesłanie go na adres studia@pte.bydgoszcz.pl.
Dokumenty proszę dostarczyć do siedziby Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Bydgoszczy – ul. Długa 34, 85 – 034 Bydgoszcz p. 303; od pondz. do pt., w godz. od. 08.00 do 15.30. Opłatę wpisowego należy wnieść na rachunek Wyższej Szkoły Gospodarki W Bydgoszczy.
Więcej informacji na stronie: www.pte.bydgoszcz.pl – zakładka studia podyplomowe i szkolenia, studia; www.ue.poznan.pl lub pod nr tel. 52 322 65 52 (wew. 6), e-mail: studia@pte.bydgoszcz.pl.

Zajęcia na wszystkich kierunkach studiów podyplomowych organizowanych wraz WSG Bydgoszcz będą odbywać się w siedzibie Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Bydgoszczy – ulica Długa 34, „Dom Ekonomisty”, jak i na Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy. Absolwenci Studium otrzymają świadectwo ukończenia Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy. Rekrutacja na studia odbywa się bez egzaminów wstępnych. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

EKSPERTYZY I DORADZTWO
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne świadczy usługi eksperckie, doradcze i udziela konsultacji w ramach swej statutowej działalności gospodarczej.

USŁUGI RACHUNKOWE

Od 2012 roku Towarzystwo prowadzi usługi finansowo – księgowe.
Nasza oferta obejmuje kompleksową obsługę firm w następującym zakresie:
prowadzenie ksiąg rachunkowych,
prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów oraz ryczałtu ewidencjonowanego,
ewidencja dla potrzeb podatku VAT,
sporządzanie deklaracji podatkowych PIT,CIT,VAT itp.,
rozliczanie pracowników w zakresie kadr i płac,
dokumentacja dla potrzeb ZUS – deklaracje, zgłoszenia,
doradztwo finansowe,
sporządzanie biznesplanów,
opracowywanie dokumentacji kredytowej i leasingowej oraz negocjowanie warunków kredytowych,
rozliczanie dotacji z projektów UE.
Gwarantujemy konkurencyjne ceny.

WYNAJEM SAL

PTE Oddział w Bydgoszczy dysponuje trzema dobrze wyposażonymi salami dydaktycznymi, mogącymi pomieścić 15,25 i 70 osób. Zapewniamy kompleksową obsługę, w tym sprzęt konferencyjny i komputerowy oraz serwis kawowy.

OFERTA OŚRODKA WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I FUNDUSZU ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W INOWROCŁAWIU

Ośrodek Wspierania Przedsiębiorczości i Fundusz Rozwoju Przedsiębiorczości w Inowrocławiu Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego Oddział w Bydgoszczy jest instytucją realizującą Projekt Rozwoju Małej Przedsiębiorczości – TOR#10. OWP został powołany w styczniu 1995 roku przy współpracy PTE z Ministerstwem Pracy i Polityki Socjalnej, Bankiem Światowym oraz Urzędem Miasta Inowrocławia w drodze konkursu ogólnopolskiego, a FRP w listopadzie 1996 roku. OWP i FRP swoim zasięgiem działania obejmują obszar województwa kujawsko-pomorskiego.

Celem powołania tych jednostek było aktywne wspieranie przedsiębiorczości, ukierunkowanej na organizację pomocy osobom pozostającym bez pracy, zagrożonych jej utratą oraz zamierzających założyć (lub rozwinąć) własną firmę.

Cele działalności Ośrodka Wspierania Przedsiębiorczości są integralnie związane z potrzebami i wymaganiami lokalnego rynku pracy i są realizowane m.in. poprzez:
1) bezpłatne konsultacje,
2) działalność szkoleniową polegającą na organizowaniu kursów, seminariów, warsztatów,
3) działalność informacyjną polegającą na dostarczeniu lub umożliwieniu klientowi Ośrodka dostępu do informacji gospodarczej potrzebnej przy zakładaniu i kierowaniu firmą,
4) prowadzenie projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.

OWP w Inowrocławiu prowadzi obecnie nabór na kursy:

Obsługa komputera podstawowa i rozszerzona ,
Język angielski podstawowy i średniozaawansowany ,
Język migowy,
Podstawy rachunkowości i księgowości firmy z wykorzystaniem komputera,
Kadry i płace,
Opiekunka środowiskowa,
Obsługa kas fiskalnych,
Nowoczesny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych.

Kursy są odpłatne. Cena jest uzależniona od liczebności grup. Godziny i dni zajęć dostosowywane są do potrzeb zainteresowanych.

Fundusz Rozwoju Przedsiębiorczości - jego nadrzędnym celem jest pobudzanie i uaktywnianie działalności gospodarczej poprzez pomoc finansową w postaci niskooprocentowanych pożyczek. Udzielanie pożyczek przez FRP w Inowrocławiu prowadzone jest w oparciu o regulaminy, zaakceptowane przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Bydgoszczy, określające precyzyjnie zakres, zasady i procedury takiej działalności. FRP w Inowrocławiu oferuje pożyczki (w ramach różnych programów pożyczkowych): z dotacji z Banku Światowego, dotacji z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego.

Więcej o OWP i FRP na stronie www.pte.bydgoszcz.pl, w zakładce Ośrodek Wspierania Przedsiębiorczości.

- działamy innowacyjnie, skutecznie, elastycznie i szybko,
- stawiamy na jakość i praktyczne efekty, czego dowodem są liczne referencje,
- cenimy kompetencje, rzetelność, klimat współpracy i wzajemne zaufanie,
- stosujemy systematyczny i zaawansowany monitoring naszych usług,
- mamy sprawdzoną, znakomitą kadrę, stale podnoszącą swoje kwalifikacje,
- kładziemy duży nacisk na precyzyjne dostosowanie formy, metod i programów do potrzeb Klienta,
- budujemy długotrwałe więzi współpracy z naszymi Klientami oparte na wzajemnej satysfakcji i profesjonalizmie,
- świadczymy usługi najwyższej jakości w umiarkowanej cenie.

Organizujemy zarówno szkolenia zamknięte jak i otwarte

Szkolenia zamknięte

przygotowywane są na zamówienie konkretnej firmy, lub instytucji.Ich program, czas i miejsce realizacji dostosowywane są do indywidualnych potrzeb zamawiającego.

Szkolenia otwarte

oferowane przez PTE skierowane są do przedstawicieli różnych branż oraz specjalizacji. Szkolenia mają charakter warsztatowy połączony z prezentacjami multimedialnymi. W trakcie zajęć realizowany jest określony program szkolenia. Cechą szkoleń otwartych jest możliwość zapoznania się z omawianym zagadnieniem oraz możliwość wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia. W naszych szkoleniach uczestniczy średnio 12-15 osób, tak kameralne grupy stwarzają doskonałą możliwość bezpośredniego kontaktu z trenerem a co za tym idzie, zwiększają efektywność zajęć.

Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą
AKTUALNA OFERTA SZKOLEŃ

Szkolenia znajdujące się obecnej ofercie podzielone zostały na sześć bloków tematycznych:

I. Sprzedaż, obsługa klienta, windykacja

1. Skuteczne techniki sprzedaży

2. Profesjonalne negocjacje

3. Obsługa klienta

4. Windykacja i egzekucja

II. Marketing internetowy

III. Zarządzanie zasobami ludzkimi

1. Zarządzanie zasobami ludzkimi

2. Motywowanie i ocena pracowników

3. Asertywność i wywieranie wpływu

IV. Efektywne zarządzanie inwestycyjnymi projektami unijnymi

V. Controling, finanse, ubezpieczenia

1. Controlling finansowy w praktyce

2. Analiza finansowa z arkuszem kalkulacyjnym

VI. Prawo pracy w praktyce

ul. Długa 34 Bydgoszcz

Numery telefonów
Strony
Konta społecznościowe
facebook
NIP
5540312438
KRS
0000065582
Regon
90563606
Słowa kluczowe
Organizacja, Organizacja społeczna, Usługa publiczna i urzędowa

POLSKIE TOWARZYSTWO EKONOMICZNE ODDZIAŁ W BYDGOSZCZY 4 NAZWA REJESTRU REJESTR STOWARZYSZEŃ NR W REJESTRZE 716 NAZWA SĄDU PROWADZ Opinie i oceny

Jak oceniasz tę firmę?

Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.

Podobna strona dla Twojej firmy? Upewnij się, że każdy może znaleźć Ciebie i Twoją ofertę. Stwórz dedykowaną stronę firmową w platformie Yellow Pages - to prostsze niż myślisz!
Dodaj swoją firmę