Biuro Obsługi Pasażera MPK Wrocław

verified_user
Prusa 75-79
50-316 Wrocław, Polska
Poproś o informacje

Firmy podobne do Biuro Obsługi Pasażera MPK Wrocław

Przystań Funboat.pl Wrocław
Księcia Witolda 2, Wrocław
Rejsy statkiem Wrocław - Katamaran JAZZ - eventy panieński kawalerski. Statek p…
Biuro Obsługi Klienta - Koleje Dolnośląskie Wrocław
None

Biuro Obsługi Pasażera MPK Wrocław Informacje o firmie

Ogólne informacje

MPK Wrocław to miejska spółka przewozowa, co oznacza, że nasze zadania to bezpieczny oraz sprawny przewóz pasażerów, a także dbanie o stan techniczny eksploatowanych przez nas pojazdów. Za trasy, częstotliwość kursowania, przystanki, bilety oraz biletomaty odpowiadają inne podmioty. I tak odpowiednio: trasy i częstotliwość komunikacji miejskiej wyznacza Wydział Transportu Urzędu Miejskiego. O przystanki i torowiska dba ZDiUM. Ceny biletów ustalane przez Radę Miejską, a wpływy z biletów zasilają miejski budżet. Biletomatami opiekuje się Mennica Polska. By podnosić jakość komunikacji miejskiej współpracujemy i pozostajemy w stałym kontakcie z tym instytucjami,

Naszych pasażerów wozimy tramwajami, których mamy aż 225 oraz 312 autobusami. Dodatkowo nasz podwykonawca, firma Michalczewski, posiada 69 autobusów. Wciąż wymieniamy nasz tabor na coraz lepszy i nowszy. Pod koniec 2015 roku pożegnaliśmy ostatni wysokopodłogowy autobus, więc z dumą możemy przyznać, że wszystkie są dostosowane do potrzeb osób, które mają trudności z poruszaniem się.

Po to, aby podróżowało się Wam lepiej, wprowadziliśmy też udogodnienia w informacji pasażerskiej. Nasi specjaliści ds. informacji pasażerskiej (pracujący w godzinach 6-22) czuwają nad tym, aby na bieżąco informować
Was o zmianach i utrudnieniach w ruchu. Informacje takie znajdziecie na monitorach w pojazdach, na tablicach DIP (elektroniczne tablice na przystankach), w mediach społecznościowych (tu oznaczone naszym tagiem #AlertMPK) na FB, Twitterze (@AlertMPK), a informacje o planowanych zmianach - na naszej stronie internetowej (http://mpk.wroc.pl).

Oprócz tego mamy też własną aplikację „iMPK”, która poza aktualnymi rozkładami pokazuje rzeczywiste położenie pojazdów, czas przyjazdu oraz ewentualne opóźnienie.

Żeby ułatwić Wam kontakt z podmiotami zarządzającymi różnymi elementami całego systemu komunikacji miejskiej we Wrocławiu wklejamy Wam kilka przydatnych linków:

http://www.michalczewski.pl/wroclaw
http://www.urbancard.pl/pl/article/show/category,1,id,28-.html
http://zdium.wroc.pl/view/index/44
http://bip.um.wroc.pl/contents/content/226/3220
http://www.wroclaw.pl/rozklady-jazdy

Zachęcamy także do zapoznania się z regulaminem naszego fanpage na FB:

W trosce o jakość publikowanych treści oraz poziom dyskusji zobowiązujemy Użytkowników do przestrzegania zasad zawartych w regulaminie Fanpage MPK Wrocław, zwanym dalej w skrócie Regulaminem:

1) Publikowanie treści na fanpage jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.

2) Fanpage MPK Wrocław nie jest oficjalnym kanałem do składania skarg, reklamacji czy jakichkolwiek formalności w spółce MPK Wrocław. Treści o takim charakterze będą informacyjnie przekazywane do odpowiednich komórek MPK Wrocław bez gwarancji uzyskania wiążącej odpowiedzi.

3) W trosce o jakość treści publikowanych na fanpage wymagane jest korzystanie z kont zawierających imię i nazwisko, utworzonych zgodnie z Regulaminem serwisu Facebook. Konta naruszające postanowienia niniejszego Regulaminu mogą być ignorowane lub blokowane.

4) Niedopuszczalne jest publikowanie treści i obrazów o charakterze pornograficznym, erotycznym, powszechnie uznawanych za obraźliwe, wulgarnych, rasistowskich, nakłaniających do przemocy i nienawiści, naruszających prawa osób trzecich oraz jakichkolwiek innych treści i obrazów sprzecznych z prawem.

5) Każdy publikujący treści na fanpage powinien mieć na uwadze, że jest to forum publiczne i wszystkie treści są dostępne także dla innych użytkowników. W trosce o bezpieczeństwo użytkowników zaleca się nie zamieszczania własnych danych osobowych oraz zakazuje się zamieszczania danych osobowych osób trzecich (imiona, nazwiska, numery telefonów, adresy, adresy e-mail lub innych danych pozwalających na zidentyfikowanie osoby w sposób bezpośredni lub pośredni).

6) Każdy z użytkowników fanpage zobowiązany jest do okazywania szacunku innym użytkownikom. Zakazane jest publikowanie nieprawdziwych informacji.

7) Treści powtarzające się pod wieloma wątkami, a nie wnoszące nic nowego do dyskusji, będą ignorowane lub usuwane.

8) Treści naruszające dobra osobiste osób fizycznych, instytucji publicznych czy innych podmiotów prawnych będą usuwane.

9) Treści łamiące niniejszy Regulamin będą usuwane.

10) W przypadku nagminnego łamania niniejszego Regulaminu administrator zastrzega sobie prawo zablokowania tego użytkownika.

11) Fanpage MPK Wrocław jest dostępny codziennie, jednak na pytania zadane w weekendy święta i/lub wymagające współpracy kilku osób z różnych działów/komórek, odpowiedzi będą udzielane w najbliższym dniu roboczym.

Regulamin ważny od dnia 18.01.2016 roku.

Prusa 75-79 Wrocław

Godziny otwarcia
Poniedziałek:
08:00 - 18:00
Wtorek:
08:00 - 18:00
Środa:
08:00 - 18:00
Czwartek:
08:00 - 18:00
Piątek:
08:00 - 16:00
Numery telefonów
Strony
Konta społecznościowe
facebook twitter
Kategorie
punkt obsługi podróżnych punkt obsługi podróżnych przy drodze płatnej centrum obsługi klienta

Biuro Obsługi Pasażera MPK Wrocław Opinie i oceny

Jak oceniasz tę firmę?

Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.

Podobna strona dla Twojej firmy? Upewnij się, że każdy może znaleźć Ciebie i Twoją ofertę. Stwórz dedykowaną stronę firmową w platformie Yellow Pages - to prostsze niż myślisz!
Dodaj swoją firmę