Gazeta Bieszczadzka Informacje o firmie
Ogólne informacje
Redaktor naczelny: Paulina Bajda
DTP/Dziennikarz: Adam Leń
Sekretariat: Lidia Matwiej
Wydawca: Ustrzycki Dom Kultury
ul. 29 Listopada 31
38-700 Ustrzyki Dolne
tel. 13-461-13-22
Informacje dla współpracowników:
Materiały do druku przyjmowane są codziennie w dni robocze w godz. 8.00-14.00 redakcji, na adres e-mail bez ograniczeń.
Redakcja zastrzega sobie prawo skracania nadesłanych materiałów, redagowania i opatrywania własnymi tytułami. Redakcja zastrzega sobie także prawo odmowy przyjęcia reklamy lub ogłoszenia. Za treść reklam, ogłoszeń i listów redakcja i wydawca nie odpowiadają.
Numer zamykany jest w piątek o godz. 15.00 na tydzień przed ukazaniem się w sprzedaży.
Czasopismo stowarzyszone w Polskim Stowarzyszeniu Prasy Lokalnej
Druk: Media Regionalne Sp. z o.o.
Drukarnia
ul. Zakładowa 50
39-402 Tarnobrzeg
tel. 15-851- 3101
Redakcja portalu www.bieszczadzka24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zawartych w komentarzach użytkowników.
Dodatkowo redakcja zastrzega sobie prawo do wycięcia całego komentarza lub jego fragmentu, jeżeli jego treść: zawiera niecenzuralne słowa bądź wyrażenia, nawołuje do przemocy, obraża uczucia religijne, jest rasistowska, antysemicka, szowinistyczna, wulgarna lub obraźliwa, narusza zasady współżycia społecznego, zawiera adresy www i e-mail oraz dane osobowe i teleadresowe - które są chronione ustawą, zawiera reklamy produktów lub usług, propaguje alkohol, narkotyki lub inne środki odurzające, obraża osoby publiczne lub inne osoby uczestniczące w dyskusji, może łamać prawa autorskie, jest niezgodna z tematem komentowanego artykułu, jest pisana z jednego adresu IP lub fałszywego konta internetowego.
ul. Rynek 17 Ustrzyki Dolne
- Godziny otwarcia
-
Poniedziałek:08:00 - 16:00Wtorek:08:00 - 16:00Środa:08:00 - 16:00Czwartek:08:00 - 16:00Piątek:08:00 - 16:00
- Numery telefonów
- Strony
- Konta społecznościowe
- Słowa kluczowe
- Firma z branży mediów/wiadomości, Gazeta,
Gazeta Bieszczadzka Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.