Firmy podobne do Fabryka foto wideo
Fabryka foto wideo Informacje o firmie
Ogólne informacje
Produkcja spotów reklamowych
Dobrze zrealizowany film reklamowy pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję.
Oferujemy profesjonalną i kompleksową produkcję niskobudżetowych filmów reklamowych na potrzeby Internetu ( YouTube, facebook )
Nasz zespół zapewnia sprawną obsługę i pomoc na każdym etapie produkcji. Posiadamy własny sprzęt filmowy i oświetleniowy co zmniejsza koszty produkcji filmu. Podczas realizacji używamy specjalistycznego sprzętu i wielu technik filmowych dzięki temu możemy rejestrować bardzo atrakcyjny, dynamiczny , plastyczny i oprawiony w niesamowitą grafikę obraz najwyższej jakości.
Pełne wsparcie
Realizacja filmu reklamowego wymaga dobrego pomysłu, zorganizowanej ekipy, zaplecza technicznego, muzyki, postprodukcji i doświadczenia Wszystkie te elementy zgromadzone w jednym miejscu pozwalają oszczędzać czas i pieniądze. Decydując się na współpracę z naszym Zespołem wybierasz sprawdzoną Firmę, która zajmie się wszystkimi etapami produkcji filmu reklamowego.
Co możesz zyskać dzięki kampaniom wideo – TrueView?
Reklamy wideo TrueView są niezwykle ciekawym sposobem na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów w drugiej największej wyszukiwarce – Youtube oraz w całym Internecie. Reklamodawca może decydować o miejscu i czasie wyświetlania swoich kreacji wideo oraz o tym, jakim dokładnie odbiorcom zostaną one wyświetlone. Niewątpliwie, za korzystaniem z reklam TrueView przemawia fakt, że reklamodawca płaci tylko w momencie, gdy użytkownik obejrzy 30 sekund materiału (bądź cały, jeżeli jest on krótszy niż 30 sekund) lub gdy wejdzie w interakcję z reklamą, np. kliknie w baner czy miniaturę wideo.
Przy pomocy reklam TrueView reklamodawcy są w stanie:
• Tworzyć przekaz wideo zaledwie w kilka minut.
• Dokładnie mierzyć efekty (śledzenie liczby wyświetleń, kosztów, budżetu. Istnieje możliwość, jakie filmy najbardziej interesują klientów, jak długo oglądają oni te ulubione.
• Docierać do konkretnych odbiorców. Reklamodawcy mogą precyzyjnie wyznaczać grupy odbiorców, dzięki określeniu tematu, słów kluczowych lub danych demograficznych.
Dzięki reklamom TrueView reklamodawca może dotrzeć do internautów w różnych miejscach, głównie w drugiej największej wyszukiwarce na świecie – Youtube. Na uwagę zasługuje fakt, że serwis YouTube jest dostępny aż w 73 krajach i 61 językach. Warto zatem skorzystać z opcji reklam typu TrueView, szczególnie, że przekazy wideo potrafią o wiele skuteczniej wpłynąć na użytkowników, niż zwykłe reklamy tekstowe.
Formaty reklam wideo
W sieci reklamowej AdWords reklamodawcy są w stanie na wiele różnych sposobów dotrzeć do pożądanych odbiorców. Na koncie AdWords możliwe jest wykreowanie ciekawych przekazów wideo w różnych formach. Dostępne formaty obejmują: reklamy TruView In-Stream, TrueView Discovery oraz reklamy w przerywniku.
Reklamy Trueview In-Stream wyświetlają się przed materiałem wideo, w jego trakcie lub po zakończeniu. W tym przypadku możliwe jest pominięcie reklamy przez użytkownika już po 5 sekundach odtwarzania. W kwestii kosztów, reklamodawca jest zobowiązany uiścić opłaty, tylko wtedy, gdy odbiorca Tru 30 sekund filmu (lub cały film, kiedy nagranie jest krótsze niż pół minuty).
Na reklamę Trueview Discovery (dawniej: Trueview In-Display) składa się tekst i obraz miniatury zaczerpniętych z wideo. Zachęcają one internautów do kliknięcia, aby obejrzeć dane wideo. Reklama pojawia się na stronie wyświetlania filmu lub na stronie kanału Youtube. Opłaty naliczane są tylko w przypadku gdy odbiorca zechce obejrzeć daną reklamę i kliknij w miniaturę.
Kolejny rodzaj reklamy Trueview to reklamy w przerywniku. Czas ich trwania wynosi maksymalnie 6 sekund. Podobnie jak w przypadku Trueview In-Stream reklamy mogą wyświetlać się przed filmem, w jego trakcie lub po zakończeniu. Różnica polega na tym, że odbiorcy nie mają możliwości ich pominięcia. Jeżeli chodzi o koszty, reklamodawca rozlicza się w oparciu o model CPM (opłaty za każde 1000 wyświetleń reklamy).
Kierowanie reklam w kampaniach video
Reklamy wideo kierowane na Youtube oraz sieć reklamową umożliwiają reklamodawcom dotarcie do precyzyjnie wyznaczonych grup docelowych
Dla reklam wideo dostępnych jest aż 6 metod kierowania.
• Zainteresowania – pozwala na dotarcie do odbiorców na podstawie zakresu tematycznego, jaki jest w zakresie ich zainteresowań. Dzięki temu, reklamodawcy mogą docierać do pożądanych grup docelowych także w momencie, kiedy przebywają one na stronach o innej tematyce.
• Grupy demograficzne – wybór odbiorców ze względu na wiek, płeć, status materialny itp.
• Miejsca docelowe – komunikaty reklamowe mogą być skierowane na konkretne kanały, filmy, witryny lub na miejsca docelowe na stronach (tj. filmy na Youtube, kanały na Youtube lub też witryny czy aplikacje w sieci reklamowej).
• Remarketing – umożliwia dotarcie do konkretnych użytkowników, biorąc pod uwagę ich wcześniejsze interakcje z innymi filmami lub danym kanałem. Ponadto, jeżeli reklamodawca ma konto na Youtube połączone z kontem AdWords, automatycznie zostaną dla niego utworzone listy niestandardowe.
• Należy pamiętać, że po stworzeniu list z kombinacjami niestandardowymi, trzeba dodać je do grup reklam.
• Słowa kluczowe – reklamy mogą wyświetlać się użytkowników, na podstawie słów bądź wyrażeń powiązanych z filmem na Youtube, określonym kanałem lub rodzajem witryny, jaką są zainteresowani użytkownicy
• Tematy – ten typ targetowania pozwala na dotarcie do kanałów, filmów i witryn, powiązanych z określoną tematyką.
Kierowanie wideo można ustawić na dwa sposoby. Pierwszy – z poziomu karty ‘Kierowanie wideo’ na koncie AdWords, drugi – z poziomu karty ‘Grupy reklam’.
Sposoby mierzenia skuteczności reklam wideo
Działania podejmowane w różnego rodzaju kanałach online mogą być idealnie zaplanowane, precyzyjnie dopasowane o person, jednak tworząc komunikaty reklamowe nie sposób zapominać o tak ważnej kwestii jaką jest mierzenie efektywności działań. Powstaje pytanie: jak do tego podejść? Wiemy, że dla przykładu, skuteczność wszelakich zabiegów w zakresie content marketingu, można mierzyć sugerując się np. liczbą odsłon artykułu, średnim czasem spędzonym na stronie, liczbą udostępnień czy też komentarzy. Jednak w jaki sposób mierzyć efektywność reklam wideo?
Najważniejsze dane, które reklamodawcy powinni wziąć pod uwagę analizując skuteczność kampanii wideo to:
• Liczba obejrzeń – ile razy użytkownicy obejrzeli daną reklamę lub weszli z nią w jakąś interakcję?
• Wartość współczynnika odrzuceń – ilość obejrzeń lub interakcji, podzielona przez liczbę wyświetleń.
• Średnie CPC – ile wyniósł koszt obejrzenia przez użytkownika 30-sekundowej reklamy lub wejścia z nią w interakcję.
• Liczba kliknięć – ile razy odbiorcy kliknęli dany materiał wideo?
• CTR (współczynnik klikalności) – liczba kliknięć podzielona przez liczbę wyświetleń reklamy.
• Unikalne pliki cookie – liczba plików cookie przypisanych do przeglądarki na określonym urządzeniu.
• Unikalni widzowie według pliku cookie – ile razy dana reklama została obejrzana przez unikalny plik cookie w określonym przedziale czasu
• Zaangażowanie – liczba kliknięć interaktywnych elementów (np. ikony, rozwijające karty w reklamie wideo).
• Współczynnik zaangażowania – liczba interakcji zdobytych przez reklamę podzielona przez liczbę jej wyświetleń.
Powyższe czynniki zaliczyć możemy do podstawowych. Co więcej, istnieje wiele zaawansowanych funkcji raportowania, niezwykle przydatnych dla reklamodawców, takich jak: segmenty (dzielenie danych na wiersze), automatyczne raportowanie, moja historia zmian (lista zmian wprowadzanych na koncie).
ul. Podwisłocze 24/7 Rzeszów
- Godziny otwarcia
-
Poniedziałek:09:00 - 17:00Wtorek:09:00 - 17:00Środa:09:00 - 17:00Czwartek:09:00 - 17:00Piątek:09:00 - 17:00Sobota:09:00 - 14:00
- Numery telefonów
- Strony
- Konta społecznościowe
- Słowa kluczowe
- Reklama/marketing,
Fabryka foto wideo Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.