RENOMA SC Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami

verified_user
Tadeusza Kościuszki 9
72-600 Świnoujście, Polska
Poproś o informacje

RENOMA SC Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami Informacje o firmie

Ogólne informacje

Szanowni Państwo
Naszą firmę stworzyliśmy z myślą o mieszkańcach Wspólnot Mieszkaniowych i nieruchomości komercyjnych funkcjonujących na terenie Świnoujścia i okolic. Firmę tworzą 2 osoby Marta Lewandowska i Jan Mszczyczyn. Przez ostatnie lata pracowaliśmy w dziale technicznym firmy Zespól Zarządców Nieruchomości. Lata pracy pozwoliły nam na praktyczne zapoznanie się z oczekiwaniami i problemami pojawiającymi się w trakcie obsługi Wspólnot Mieszkaniowych. Jesteśmy praktykami, nie teoretykami, znamy procesy i zadania inwestycyjne konieczne do realizowania uchwał Wspólnot Mieszkaniowych. Praca w branży zarządzania nieruchomościami, bieżące administrowanie budynkami, przygotowywanie umów, konstruktywne podejmowanie działań, konsekwencja i oddanie swojej pracy jest naszym nadrzędnym celem. Jako firma prywatna rozpoczynamy naszą działalność na rynku tego rodzaju usług i z tego względu szczególnie zależy nam na zadowoleniu naszych klientów, bo tylko to zadowolenie zagwarantuje nam rozwój firmy. Jest to najlepszą gwarancją, że dołożymy maksimum starań aby nasze wspólnoty były usatysfakcjonowane.

Poniżej przedstawiamy Państwu przykładową ofertę zadań którym się podejmujemy :

1. Przygotowywanie projektów zapytań ofertowych na prace remontowe i usługi, zbieranie ofert projektantów i inspektorów nadzoru w przypadkach wymaganych przez prawo budowlane, udział w negocjacjach umów na ww. prace (na życzenie Zarządu Wspólnoty) przygotowywanie projektów umów na ww. prace, nadzór nad ich wykonawstwem, udział w odbiorach prac.
2. Przygotowywanie (na życzenie Zarządu) ofert prawników reprezentujących Wspólnotę w sprawach sądowych.
3. Przygotowywanie projektów uchwał Wspólnoty do akceptacji przez Zarząd, ze szczególną dbałością o ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Przygotowywanie projektów regulaminów rozliczania mediów (lub uchwał w sprawie jednorazowych rozliczeń), porządku domowego, statutu Wspólnoty itp. lub propozycji zmian w regulaminach istniejących.
5. Prowadzenie korespondencji zwyklej (bez listów poleconych i „za potwierdzeniem odbioru”) w ramach stawki za administrowanie.
6. Pokrywanie kosztów druku dokumentów Wspólnoty w ramach stawki za administrowanie.
7. Przygotowywanie treści uchwał i umów w sprawie pożytków (dzierżawy części wspólnych nieruchomości w celu ich użytkowania lub umieszczenia reklam), obsługa księgowa pożytków
8. Przygotowanie organizacyjne zebrań, przygotowywanie projektów porządku zebrania, propozycji uchwał, zawiadamianie właścicieli o zebraniach oraz o podjętych przez Wspólnotę uchwałach.
9. Zagwarantowanie każdemu właścicielowi wglądu do dokumentów Wspólnoty, w przypadku potrzeby udzielania szczegółowych wyjaśnień - po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
10. Obecność na terenie nieruchomości co najmniej dwa raz w tygodniu i na każe osobiste życzenie Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej.

Tadeusza Kościuszki 9 Świnoujście

Godziny otwarcia
Poniedziałek:
07:30 - 15:30
Wtorek:
07:30 - 15:30
Środa:
07:30 - 15:30
Czwartek:
07:30 - 15:30
Piątek:
07:30 - 15:30
Numery telefonów
Strony
Konta społecznościowe
facebook

RENOMA SC Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami Opinie i oceny

Jak oceniasz tę firmę?

Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.

Podobna strona dla Twojej firmy? Upewnij się, że każdy może znaleźć Ciebie i Twoją ofertę. Stwórz dedykowaną stronę firmową w platformie Yellow Pages - to prostsze niż myślisz!
Dodaj swoją firmę