DB Systemtechnik GmbH

verified_user
Völckerstrasse 5
D-80939 Munich, Niemcy
Poproś o informacje

DB Systemtechnik GmbH Informacje o firmie

Ogólne informacje

Testy homologacji sieci trakcyjnej, reporty ekspertów, przewód trakcyjny,
symulacja symulacja numeryczna przepływu, system liczenia osi, wykrywanie
przeszkód dla OCL (sieci trakcyjnej), wytrzymałość nadwozia,akustyka pojazdów i
infrastruktury, technologia informatyczna w pociągach, analizy techniczne (RAM)
dla pojazdów kolejowych i infrastruktury, symulacje akustyczne, instrukcje
konserwacji dla utrzymania pojazdów, badania termodynamiczne, anteny da
pociągów, obliczanie linii izofonicznych, przesył danych i komunikacja, automatyczne
systemy zliczania pasażerów, systemy informatyczne dla dokumentacji technicznej
pojazdów, automatyczne, stałe i awaryjne złączki dla zespołów trakcyjnych, kalibracja
do linii kolejowej, obwód zwrotny trakcji i prądu grzejnego, pantograf –
urządzeie do automatycznego opuszczania pociągu, kalibracja urządzeń
pomiarowych wysokiego napięcia, Specyfikacja Techniczna Interoperacyjności – BKJP
– „Sygnalizacja, Sterowanie i Kierowaie Ruchem“, symulacja eksploatacji pociągu
(w ruchu kolejowym), bezpieczeństwo bierne, aerodynamika w tunelu, mijanie
peronów, skrzypienie na zakrętach, falamikro-ciśnienia (sonic boom), system
bezpieczeństwa przejeżdżania przez przejazdy kolejowe, regulacja siły
hamowania, oprogramowanie UDG(Universal Data Gateway), specjalnie nadzorowane
tory, pociągi ciągnięte przez lokomotywy (kontrola), magistrala kolejowa UIC (sieć
komunikacji kolejowej), operacyjna analiza drgań, eksperymenty podnoszenia
hałasu przez powietrze przeprowadzone w tunelu aerodynamicznym, zasilanie
pociągu, hamulecręczny, hamulec wiroprądowy, zasilanie na pokładzie pociągu, ciągłe
automatyczne sterowanie pociągiem (LZB), pomiar współczynnika wydajności, sprzęt
do testowania hamulców, kalibracja systemy LZB, zderzak i skrzynia biegów, system
diagnostyczny komponentów hamulców, szynowy hamulec magnetyczny, system
magistrali kolejowych (magistrale z danymi), dynamika hamulców, MDG (urządzenia
do danhch mobilnych), diagnostyka kolejowa, symulacja hamowania, zestawy
kołowe, dynamika kolejowa, systemy hamulcowe w pojazdach kolejowych, pomiary
aerodynamiki i HVAC (system ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji), radio w
kabinie, testy hamulcowe, pomiary akustyki i drgań, działania aerodynamiczne wywołane
przez pociąg, systemy magistrali danych (magistrale kolejowe) dla ruchu
pasażerskiego, hałas Sonic Boom, fala mikrociśnienia, systemy podgrzewania
pociągów, systemy magistrali danych dla ruchu towarowego, MIP )Mobilna
Platforma Integracyjna), obliczeniowa dynamika płynów (CFD), symulacje CFD,
technologia przechylania, dopływ powietrza do pojazdów kolejowych, nisowoltowe
źródło zasilania na pokładzie pociągu dla jadącego wagonu, laboratorium dla
pneumatycznych elementów hamulca, niskonapięciowe źródła zailania na pokładzie
dla zestawów kolejowych, urządzenia elektryczne EMU, pomiary torów, pozwolenie
na dostęp pojazdów do sieci elektrycznej, napowietrzna sieć trakcyjna, elektroniczny
system zaworu hamulcowego maszynisty, kalibracja PZB (przerywanego
automatycznego sterowania pociągiem), zasilanie dla wagonów w pociągach
konwencjonalnych, informatyczna dokumentacja utrzymaia pojazdu, przewidywania
drgań, urządzeniabadawcze do badania relacjikoło-szyna, Europejski System
Zarządzania Ruchem Kolejowym/Europejski system sterowania pociągiem, łożyska
osi (maźnice), przyrządy pomiarowe dla zasobów produkcyjnych zajezdni
kolejowych, technologia zestawu kolejowego, systemy informacji pasażerskiej, bieżące
wykresy osi trakcyjnych, geometria styku koło-szyna, akustyka infrastruktury,
akustyka stacji rozrządowej, podwozie dla ruchu towarowego, łącznik manewrowy, podwozie
dla ruchu pasażerskiego, bezpieczeńśtwo pasażerów, mechanika konstrukcji, pomiary
chropowatości szyn, technologie łączenia, obliczanie hałasu, Galileo
(europejski system lokalizacji globalnej), pomiary hałasu, system wykrywania
pociągu, układ, szlifowanie kolejowe, akustyczne, urządzenia antypoślizgowe, pomiary
poślizgu koła/szyny, urządzenia testowe do ochrony przed poślizgiem koła, projekcja
balastu, zabieranie balastu, aplikacje GSM-R, kable sygnałowe, wydajność
odbiornika GSMR (koordynacja w ETSI), specjalne podwozie, spektroskopia
terminali GSM-R (Rail), OPH do celów operacyjnych, hałąs drogowy, wykrywanie
hałasu, zakłócenia na linii.

DB Systemtechnik GmbH Opinie i oceny

Jak oceniasz tę firmę?

Podobna strona dla Twojej firmy? Upewnij się, że każdy może znaleźć Ciebie i Twoją ofertę. Stwórz dedykowaną stronę firmową w platformie Yellow Pages - to prostsze niż myślisz!
Dodaj swoją firmę

Pracownicy

  • Mr Alfred
  • Mr Alfred