DB Systemtechnik GmbH

DB Systemtechnik GmbH, Munich
Völckerstrasse 5
D-80939 Munich, Niemcy

+49 8913083441

Wyślij wiadomość Obserwuj

O firmie DB Systemtechnik GmbH

Testy homologacji sieci trakcyjnej, reporty ekspertów, przewód trakcyjny, symulacja symulacja numeryczna przepływu, system liczenia osi, wykrywanie przeszkód dla OCL (sieci trakcyjnej), wytrzymałość nadwozia,akustyka pojazdów i infrastruktury, technologia informatyczna w pociągach, analizy techniczne (RAM) dla pojazdów kolejowych i infrastruktury, symulacje akustyczne, instrukcje konserwacji dla utrzymania pojazdów, badania termodynamiczne, anteny da pociągów, obliczanie linii izofonicznych, przesył danych i komunikacja, automatyczne systemy zliczania pasażerów, systemy informatyczne dla dokumentacji technicznej pojazdów, automatyczne, stałe i awaryjne złączki dla zespołów trakcyjnych, kalibracja do linii kolejowej, obwód zwrotny trakcji i prądu grzejnego, pantograf – urządzeie do automatycznego opuszczania pociągu, kalibracja urządzeń pomiarowych wysokiego napięcia, Specyfikacja Techniczna Interoperacyjności – BKJP – „Sygnalizacja, Sterowanie i Kierowaie Ruchem“, symulacja eksploatacji pociągu (w ruchu kolejowym), bezpieczeństwo bierne, aerodynamika w tunelu, mijanie peronów, skrzypienie na zakrętach, falamikro-ciśnienia (sonic boom), system bezpieczeństwa przejeżdżania przez przejazdy kolejowe, regulacja siły hamowania, oprogramowanie UDG(Universal Data Gateway), specjalnie nadzorowane tory, pociągi ciągnięte przez lokomotywy (kontrola), magistrala kolejowa UIC (sieć komunikacji kolejowej), operacyjna analiza drgań, eksperymenty podnoszenia hałasu przez powietrze przeprowadzone w tunelu aerodynamicznym, zasilanie pociągu, hamulecręczny, hamulec wiroprądowy, zasilanie na pokładzie pociągu, ciągłe automatyczne sterowanie pociągiem (LZB), pomiar współczynnika wydajności, sprzęt do testowania hamulców, kalibracja systemy LZB, zderzak i skrzynia biegów, system diagnostyczny komponentów hamulców, szynowy hamulec magnetyczny, system magistrali kolejowych (magistrale z danymi), dynamika hamulców, MDG (urządzenia do danhch mobilnych), diagnostyka kolejowa, symulacja hamowania, zestawy kołowe, dynamika kolejowa, systemy hamulcowe w pojazdach kolejowych, pomiary aerodynamiki i HVAC (system ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji), radio w kabinie, testy hamulcowe, pomiary akustyki i drgań, działania aerodynamiczne wywołane przez pociąg, systemy magistrali danych (magistrale kolejowe) dla ruchu pasażerskiego, hałas Sonic Boom, fala mikrociśnienia, systemy podgrzewania pociągów, systemy magistrali danych dla ruchu towarowego, MIP )Mobilna Platforma Integracyjna), obliczeniowa dynamika płynów (CFD), symulacje CFD, technologia przechylania, dopływ powietrza do pojazdów kolejowych, nisowoltowe źródło zasilania na pokładzie pociągu dla jadącego wagonu, laboratorium dla pneumatycznych elementów hamulca, niskonapięciowe źródła zailania na pokładzie dla zestawów kolejowych, urządzenia elektryczne EMU, pomiary torów, pozwolenie na dostęp pojazdów do sieci elektrycznej, napowietrzna sieć trakcyjna, elektroniczny system zaworu hamulcowego maszynisty, kalibracja PZB (przerywanego automatycznego sterowania pociągiem), zasilanie dla wagonów w pociągach konwencjonalnych, informatyczna dokumentacja utrzymaia pojazdu, przewidywania drgań, urządzeniabadawcze do badania relacjikoło-szyna, Europejski System Zarządzania Ruchem Kolejowym/Europejski system sterowania pociągiem, łożyska osi (maźnice), przyrządy pomiarowe dla zasobów produkcyjnych zajezdni kolejowych, technologia zestawu kolejowego, systemy informacji pasażerskiej, bieżące wykresy osi trakcyjnych, geometria styku koło-szyna, akustyka infrastruktury, akustyka stacji rozrządowej, podwozie dla ruchu towarowego, łącznik manewrowy, podwozie dla ruchu pasażerskiego, bezpieczeńśtwo pasażerów, mechanika konstrukcji, pomiary chropowatości szyn, technologie łączenia, obliczanie hałasu, Galileo (europejski system lokalizacji globalnej), pomiary hałasu, system wykrywania pociągu, układ, szlifowanie kolejowe, akustyczne, urządzenia antypoślizgowe, pomiary poślizgu koła/szyny, urządzenia testowe do ochrony przed poślizgiem koła, projekcja balastu, zabieranie balastu, aplikacje GSM-R, kable sygnałowe, wydajność odbiornika GSMR (koordynacja w ETSI), specjalne podwozie, spektroskopia terminali GSM-R (Rail), OPH do celów operacyjnych, hałąs drogowy, wykrywanie hałasu, zakłócenia na linii.

pokaż więcej
Forma działalności
Usługi
Specjalizacja
eksperckie badania dotyczące pojazdów kolejowyh Munich, projektowanie pojazdów kolejowych Munich, tesyowanie pojazdów kolejowych DB Systemtechnik GmbH Munich
Osoby w firmie
Imię i Nazwisko: Mr Alfred
Imię i Nazwisko: Mr Alfred
Firma oferuje
DB Systemtechnik GmbH oferuje eksperckie badania dotyczące pojazdów kolejowyh,projektowanie pojazdów kolejowych,tesyowanie pojazdów kolejowych,konserwacja pojazdów kolejowych,systemy łączenia szyn kolejowych, elektronika kolejowa,budowa kolei,budowa nawierzchni drogowych,systemy wyjrywania; śledzenia,systemy wież nadawczych w Munich
Telefony
Kliknij, aby odkryć telefony
Kategorie firmy
Pojazdy > Pojazdy przemysłowe > Budowa lokomotyw, wagonów
Usługi różne > Usługi niesklasyfikowane
Pojazdy > Pojazdy przemysłowe
Pojazdy > Samochody i motory > Pojazdy - dodatkowe wyposażenie i akcesoria

Adres DB Systemtechnik GmbH Munich

Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".