account_circle
search

HiperCom

thumb_up 753
ul. Lwowska 17/8
00-658 Warszawa, Polska
Agencja doradztwa

access_time Godziny otwarcia expand_more

Poniedziałek:
09:00 - 17:00
Wtorek:
09:00 - 17:00
Środa:
09:00 - 17:00
Czwartek:
09:00 - 17:00
Piątek:
09:00 - 17:00

description O firmie expand_more

Ogólne informacje

HiperCom - Inteligentne rozwiązania dla rynku detalicznego.

Firma HiperCom powstała w 1998 roku. Obecnie nasze biura znajdują się w kilkunastu krajach, m.in. w Polsce, Czechach, Rosji, Kazachstanie, Rumunii, na Ukrainie, Węgrzech, w Egipcie i na Bałkanach. Jesteśmy częścią międzynarodowej sieci działającej
we Francji, w Kanadzie, a także w Azji Południowo-Wschodniej.

Od kilkunastu lat świadczymy usługi dla branży FMCG. Wychodząc naprzeciw zmieniającym się
wymaganiom rynku stale udoskonalamy nasze produkty, poszerzając jednocześnie ich katalog.
HiperCom w ramach prowadzonej działalności oddaje do dyspozycji swoim Klientom dostosowane
do ich potrzeb nowoczesne narzędzia:
- Retail Monitoring – monitoring cen w sieciach handlowych (analiza danych marketingowych, SOV aktywności promocji),
- E-commerce Monitoring - bieżący, stały monitoring cen produktów oferowanych w e-sklepach, (analizy, zestawienia, raporty)
- 360 DataView - platforma do zarządzania i wymiany danych o produkcie (włącznie ze zdjęciami 360 stopni i w rozdzielczości HD) zapewniająca markom, dostawcom i sprzedawcom zgodność z wymogami rozporządzenia Unii Europejskiej 1169/2011,
- OmniPublish – narzędzie do wymiany informacji zarówno wewnątrz strukury firmy, jak i z jej zewnętrznymi partnerami ; budowy planu działań handlowo – marketingowych, pozwalające na szybką publikację przekazu reklamowego w formie materiałów drukowanych, czy w wersji cyfrowej ; będące jednocześnie inetligentną bazą danych, umożliwiającą efektywne zarządzanie danymi wykorzystywanymi w promocji marki i tworzeniu nośników informacji handlowej.
- HiperKinetic - innowacyjne badanie każdej interakcji klienta z produktami na półce sklepowej,
- Retail Store Events - akcje promocyjne i gry w miejscach sprzedaży z wykorzystaniem interaktywnych terminali losujących,
- Graphic Studio -profesjonalne studio fotograficzne i graficzne oferujące nowoczesny, automatyczny skład materiałów promocyjnych – gazetek, katalogów
(pierwszy skład w ciągu 5 minut, tworzenie bazy produktowej).

Slideshare: http://www.slideshare.net/HipercomPolska
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/hipercom

info Więcej informacji expand_more