account_circle
search

Brzozowski Salon

thumb_up 201
favorite 3
Wspólna 27
00-519 Warszawa, Polska
Usługi masażu

access_time Godziny otwarcia expand_more

Poniedziałek:
08:00 - 22:00
Wtorek:
08:00 - 22:00
Środa:
08:00 - 22:00
Czwartek:
08:00 - 22:00
Piątek:
08:00 - 16:00
Sobota:
08:00 - 12:00
Niedziela:
08:00 - 22:00

description O firmie expand_more

Ogólne informacje

„ BRZOZOWSKI SALON ’’
REGULAMIN

1. Godziny otwarcia Salonu fryzjerskiego „ BRZOZOWSKI SALON ’’ następujące:
• Od poniedziałku do piątku: 9:00-20:00
• W soboty: 10:00-15:00
W innych godzinach od poniedziałku do soboty oraz w niedzielę istnieje możliwość wykonania usługi, wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty oraz dopłacie +100% ceny danej usługi. W dni świąteczne ustawowo wolne od pracy Salon fryzjerski „ BRZOZOWSKI SALON ’’ nieczynny.
2. Zakup usługi w Salonie fryzjerskim „ BRZOZOWSKI SALON ’’ równoznaczny ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez salon, poddaje się zabiegom z własnej, nieprzymuszonej woli oraz że zapoznał się z cennikiem i z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.Za ewentualne konsekwencje Klient będzie ponosił odpowiedzialność.
3. Udostępnienie danych osobowych, numerów telefonów przez Klientów przy rejestracji jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez salon fryzjerski „ BRZOZOWSKI SALON ’’ zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Powyższe dane służyć mogą tylko i wyłącznie do obsługi klienta i kontaktowania się w celu obsługi rezerwacji i układania terminarza salonu fryzjerskiego.
4. Ceny zawarte w naszym cenniku nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie. Salon fryzjerski i masażu „ BRZOZOWSKI SALON ’’ nie ponosi odpowiedzialności za to, że klient nie zapoznał się z cennikiem salonu i usługami wchodzącymi w zamawiany pakiet usług. W przypadku zmiany cen, Klient będzie informowany o tym przed zabiegiem. Rezerwacja usługi w salonie jest równoznaczna z akceptacją cennika (cennik dostępny w wiadomości prywatnej na Fb po wcześniejszej prośbie o przesłanie oraz w salonie) oraz akceptacją regulaminu korzystania z usług.
5. Nasze promocje i rabaty nie łączą się, nie będzie również wydawana reszta. Jeden bon obejmuje tylko jedną osobę. Termin ważności bonów wynosi 3 miesiące. W trakcie jednej wizyty jedna osoba zrealizuje tylko jeden bon.
6. Za przedmioty pozostawione na terenie Salonu „ BRZOZOWSKI SALON ’’, nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
8. Za usługi świadczone w Salonie „ BRZOZOWSKI SALON ’’płatności dokonuje się gotówką.
9. Warunkiem rezerwacji terminu koloryzacji jest wpłacenie zadatku w wysokości 40% kosztu wybranych usług (dla nowych klientów). Przedpłaty należy dokonać gotówką w ciągu 2 dni roboczych od rezerwacji telefonicznej. W przypadku nie dokonania wpłaty zadatku, rezerwacja zostanie anulowana. W przypadku odwołania lub niezjawienia się na wizytę zadatek przepada.
10.Osobom pod wpływem alkoholu i narkotyków zabrania się przebywania na terenie Salonu Fryzjerskiego„ BRZOZOWSKI SALON ’’. Osoby takie oraz osoby zachowujące się niekulturalnie zostaną wyproszone z Salonu.
11. Prosimy o punktualne przybycie na wizytę. O ewentualnym spóźnieniu (max 15 minut) w niemożliwych do przewidzenia sytuacjach prosimy informować najpóźniej 1 godzinę przed usługą. Decyzję o wykonaniu usługi w przypadku spóźnienia klienta podejmie fryzjer.
12. O rezygnacji z usługi prosimy informować najpóźniej 1 dzień przed, telefonicznie bądź przez sms.
Zasady obowiązujące przy koloryzacji:
- Ceny koloryzacji (jeden kolor, pasemka, baleyage) nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie, ponadto zakres pracy oraz ilość zużytych kosmetyków są zależne od indywidualnych potrzeb klienta.
- Odrost do 2cm długości włosa od skóry.
- Długość włosów:
Krótkie - sięgające do żuchwy. Średnie - sięgające do linii ramion. Długie - sięgające od ramion w dół
- Przy rezerwacji na zabieg dekoloryzacji klient zgłasza się do salonu osobiście w celu zdiagnozowania włosów i ustalenia ceny.
- Usługę koloryzacji można reklamować w ciągu 3 dni od jej wykonania.
13. W przypadku gdy klient nie stawi się dwukrotnie na wizytę, klient zostaje umieszczony na czarnej liście. Rezerwacja kolejnego terminu jest możliwa, klient za usługę będzie musiał wnieść zadatek w wysokości 50% usługi.
Ze względu na bezpieczeństwo wykonujemy strzyżenie dzieci od 3 roku życia oraz nie wykonujemy masażu kobiet w ciąży.
Ewentualne skargi, wnioski można kierować bezpośrednio do właściciela Salonu lub w wiadomości prywatnej na profilu firmowym Facebook.

info Więcej informacji expand_more