account_circle
search

Mikrofonika

thumb_up 1787
favorite 54
Stoczniowców 11-13
75-256 Koszalin, Polska
agencja marketingowa

access_time Godziny otwarcia expand_more

Poniedziałek:
08:00 - 18:00
Wtorek:
08:00 - 18:00
Środa:
08:00 - 18:00
Czwartek:
08:00 - 18:00
Piątek:
08:00 - 18:00

description O firmie expand_more

Ogólne informacje

Mikrofonika powstała jako internetowy bank głosów lektorskich w kwietniu 2001 roku. Ze względu na duże zapotrzebowanie na tego typu usługi, rozwój rynku multimediów i internetu, jak również praktycznie monopolistyczną pozycję w tej branży, przedsięwzięcie szybko zdobyło popularność.

Mikrofonika was established as an online voice bank in April 2001. Due to considerable demand for such services, the development of multimedia and the Internet, as well as being practically a monopolist in this sector, the enterprise soon gained popularity.

Z końcem 2002 roku większość zysków firmy została zainwestowana w strukturę internetową – powstała nowa strona www.mikrofonika.net, która oprócz walorów estetycznych spełnia rygorystyczne warunki użyteczności i niezawodności - oraz w elementy sprzętowe pozwalające pracować nam na poziomie takim, jakiego oczekują od nas nasi najwięksi klienci.

At the end of 2002, the majority of the company’s profits was invested in the Internet structure - a new website www.mikrofonika.net was established. Apart from its aesthetic value, it meets the rigorous requirements of usability and reliability. Also, equipment components were bought which allow us to work at a level expected by our largest clients.

Jednocześnie, by dopasować swój profil do oczekiwań firm z sektora mediów elektronicznych, firma zaczęła ewoluować z banku głosów w strukturę produkującą na zlecenie każdy rodzaj reklam, programów, przedsięwzięć medialnych. W efekcie tych działań w kwietniu 2004 roku wystartował projekt www.medianawigator.com. Jego celem było poszerzenie wachlarza usług firmy w oparciu o bazę sprzętową i specjalistyczną wiedzę oraz zaufanych partnerów.

At the same time, in order to adjust our profile to the expectations of clients from the electronic media sector, the company began to evolve from a voice bank to an organization producing all kinds of advertising, programmes and media undertakings by order. As a result of these actions, a project www.medianawigator.com was started. It was aimed at broadening the range of the company’s services based on the equipment resources, specialist knowledge and trusted partners.

W roku 2009 firma kupiła amatorski serwis poświęcony lektorom radiowym i telewizyjnym www.polscylektorzy.pl Od tamtego czasu stara się uczynić z tej witryny miejsce, w którym lektorzy znajdą informacje i porady, a także przestrzeń do wymiany myśli i poglądów. Znajdziecie tam testy sprzętu audio, forum, na którym można podzielić się wszelkimi uwagami oraz stare i nowe artykuły i filmy związane z tematyką serwisu.

In 2009, the company bought an amateur website devoted to radio and TV voice-over talents - www.polscylektorzy.pl. Since that time, it has been trying to make this website a place where voice-over talents can find information and advice, as well as to exchange their views and opinions. You will find there tests of audio equipment, a forum where users can share their opinions, as well as old and new articles and films connected with the subject matter of the website.

Ale na tym nie koniec. Kolejna witryna firmy to www.oldmics.pl, strona która umożliwia nam pokazanie naszej mini kolekcji starych mikrofonów szerszej publiczności. Cały czas serdecznie zapraszamy do studia, by obejrzeć nasze zbiory na żywo!

But that isn‘t all. Yet another website of the company - www.oldmics.pl - allows us to show our mini-collection of old microphones to a broader audience. All the time, we cordially invite visitors to our studio do see our collections live!

W 2013 roku odeszliśmy na chwilę od sektora audio i kreacji, by stworzyć wyjątkowy serwis skierowany tylko do firm. Katalog www.klubuczciwych.pl ma pomagać przedsiębiorcom w nawiązywaniu kontaktów biznesowych, promować uczciwie rozliczające się podmioty i chronić przed powstawaniem zatorów płatniczych. Partnerem serwisu jest m.in. największa izba gospodarcza w Polsce – Północna Izba Gospodarcza.

Studio nie znosi próżni, dlatego wolne od komercyjnych zadań chwile poświęcamy muzyce. Od 10 lat nagrywamy wokalistów, instrumentalistów i zespoły, a przez nasze studio przewinęło się wiele znanych postaci niezależnego rynku muzycznego. Więcej informacji: studio@mikrofonika.net

The studio hates being empty so moments free from commercial activities are devoted to music. We have been recording singers, instrumentalists and teams for 10 years and a lot of well-known figures from the independent music market have visited our studio. More information: studio@mikrofonika.net.

Dziś Mikrofonika to jeden z największych i na pewno najnowocześniejszy bank głosów w Polsce, którego możliwości w połączeniu z realizatorami Media Nawigatora pozwoliły wyprodukować nam setki reklam radiowych dla klientów w całej Polsce. Każdego roku połączone siły Faktorii Lektorskiej i Media Nawigatora tworzą blisko 5.000 dźwięków dla klientów z całego świata.

Today, Mikrofonika is one of the largest and certainly most modern voice banks in Poland. Its capacities, together with the Media Navigator producers, have allowed us to produce hundreds of radio commercials for clients form all over Poland.
Each year the combined forces of Faktoria Lektorska and Media Nawigator create nearly 5,000 for clients all over the world.

Te doświadczenia pozwolą wyprodukować dla Ciebie dokładnie takie nagranie, jakiego oczekujesz.

This experience will make it possible to produce exactly the kind of recording that you expect.

info Więcej informacji expand_more