account_circle
search

Intelix Eurotelix

ul. Witosa 21
40-832 Katowice, Polska
producent oprogramowania

access_time Godziny otwarcia expand_more

Poniedziałek:
08:00 - 16:00
Wtorek:
08:00 - 16:00
Środa:
08:00 - 16:00
Czwartek:
08:00 - 16:00
Piątek:
08:00 - 16:00

description O firmie expand_more

Ogólne informacje

Intelix jest prężnie rozwijającą się firmą na rynku produktów IT. Działalność rozpoczęliśmy w 2001 roku, w tym roku obchodzimy zatem 10 rocznicę istnienia. Specjalizujemy się w rozwiązaniach telekomunikacyjnych skierowanych do firm prywatnych i instytucji publicznych.

W toku naszej działalności zdobyliśmy duże doświadczenie w realizowaniu projektów zarówno dla małych i średnich firm, jak i dla większych korporacji. Jednak tym, czym nasza firma może się szczególnie poszczycić, są projekty na rynku sektora publicznego. Intelix samodzielnie i z pomocą partnerów realizował i nadal realizuje projekty dla urzędów miast, urzędów wojewódzkich, ministerstw oraz dużych instytucji publicznych.

Kompleksowa oferta naszej firmy opiera się na 3 filarach:

• Kontrola kosztów i nadzór nad organizacją
• Aplikacje wspierające obsługę klienta
• Audyt telekomunikacyjny, doradztwo, szkolenia

Kontrola kosztów i nadzór nad organizacją

Podstawą naszej działalności są systemy taryfikacyjne i systemy do analizy połączeń. Nasze doświadczenie to w chwili obecnej ponad 1500 uruchomionych systemów u naszych klientów. Wiedza i doświadczenie które zdobyliśmy przez 10 lat naszej obecności na rynku wykorzystujemy dzisiaj tworząc cały czas nowe funkcjonalności.

Aplikacje wspierające obsługę klienta

Dzisiejszy świat biznesu wymaga od środowiska IT szybkiego dopasowania technologii do gwałtownie zmieniającej się sytuacji na rynku oraz ciągle rosnącej konkurencji. Podstawą utrzymania stałego kontaktu między firmą a jej klientami jest sprawnie działające Contact Center, czyli Biuro Obsługi Klienta. Brak możliwości błyskawicznego dostępu do informacji może powodować u klienta niezadowolenie z jakości obsługi, co w dłuższym okresie może skutkować wybraniem usług konkurencji. Nasza konsola pozwala osobom odpowiedzialnym za kontakt z klientem na zarządzanie informacją, jaka do niego trafia – dzięki czemu obsługa klientów generuje niższe koszty i jest bardziej efektywna.

Firmy posiadające Contact Center wyposażone w nasz system raportowania uzyskują dodatkowo możliwość stałego monitoringu zadowolenia klienta, dzięki czemu mogą nieprzerwanie zapewniać najwyższą jakość swoich usług oraz obsługi klienta.

Audyt telekomunikacyjny, doradztwo, szkolenia

Korzystając ze zdobytego doświadczenia i wiedzy jaką posiadamy oferujemy naszym klientom szeroko rozumiane doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów telekomunikacyjnych w ich firmach i instytucjach. Nasi specjaliście pomagają klientom znaleźć oszczędności i pokazują w jaki sposób wykorzystywać posiadane narzędzia do polepszania efektywności pracy, w jaki sposób zmniejszać nadużycia i jak zmienić infrastrukturę telekomunikacyjną celem optymalizacji kosztów i komfortu korzystania z telefonów

To, co najbardziej wyróżnia firmę Intelix na rynku producentów i dostawców oprogramowania, to inwestycje w nowe technologie. Stale dbamy o to, żeby nasi klienci mieli pewność, że posiadają systemy, które spełniają w pełni wymagania stawiane przez ciągle zmieniający się rynek.

10-letnie doświadczenie, wykwalifikowana kadra i rozbudowane zaplecze techniczne umożliwiły nam wypracowanie oferty w pełni odpowiadającej potrzebom rynku. Nasze atuty to duże doświadczenie, stabilne zaplecze finansowe oraz obszerna lista referencyjna.

Do Państwa dyspozycji oddajemy kompetentną, wyszkoloną oraz ambitną kadrę, która jest gotowa sprostać najbardziej wymagającym wyzwaniom.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszymi produktami oraz do współpracy!

info Więcej informacji expand_more

Numer Rejestrowy
6342438961
REGON
277600863
Facebook
Linkedin
Twitter
Instagram