account_circle
search

CODEMEDIA SPÓŁKA AKCYJNA

thumb_up 257
favorite 23
Gotarda 15
02-683 Warszawa, Polska
dom mediowy

access_time Godziny otwarcia expand_more

Poniedziałek:
09:00 - 17:00
Wtorek:
09:00 - 17:00
Środa:
09:00 - 17:00
Czwartek:
09:00 - 17:00
Piątek:
09:00 - 17:00

description O firmie expand_more

Ogólne informacje

Codemedia powstała jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 24 czerwca 2008 roku, a 18 października 2010 roku została przekształcona w spółkę akcyjną. Świadczy usługi w zakresie kompleksowej komunikacji w internecie oraz rozwiązań typu direct response. Jest podmiotem zależnym od Grupy ADV SA, która jest spółką zarządzającą horyzontalnie zintegrowaną Grupą Kapitałową. W skład Grupy wchodzą podmioty działające w dwóch uzupełniających się obszarach - zintegrowanej komunikacji cyfrowej oraz innowacyjnych technologii informatycznych. Spółka z impetem weszła na rynek, w 2008 roku oferując za darmo zewnętrzną technologię adserwerową audytującą wydawców. Decyzja, argumentowana niskimi kosztami technologii adserwerowej i jej powszechną dostępnością, miała pozytywne przełożenie na wizerunek nowo powstałej firmy. Już 2009 roku spółka pozyskała pierwszego klienta strategicznego - AmRest Holdings SE, dla którego jeszcze w tym samym roku przeprowadziła pierwszą akcję sprzedażową w historii serwisu Blip.pl. Również w 2009 roku w portfolio Codemedia znalazła się firma ubezpieczeniowa Link4. W 2010 roku Codemedia wraz z agencją interaktywną Adv.pl wygrała w przetargu na obsługę Tchibo Direct. W tym samym roku Codemedia nawiązała współpracę z Oriflame. Rok później również dla szwedzkiego koncernu Codemedia wspólnie z Wizaż.pl uruchomiła platformę blogową. W lipcu 2011 roku Codemedia przejęła 50% udziałów w spółce TradeTracker Poland. Działalność spółki opiera się na dwóch podstawowych aspektach: planowaniu i zakupie mediów oraz systemie wsparcia sprzedaży bezpośredniej. W strukturze przychodów mają one porównywalny udział, w 2009 roku z niewielkim wskazaniem na planowanie i zakup mediów – co jednak, według zarządu, ma zmienić się w wyniku realizacji celów strategicznych. Planowanie i zakup mediów poprzedzone jest analizą potrzeb i otoczenia rynkowego klienta i obejmuje również działania z zakresu doradztwa marketingowego. Spółka oferuje emisję reklam we wszystkich największych portalach, na platformach mobilnych oraz w mediach społecznościowych. Drugim aspektem działalności Codemedia są systemy wsparcia sprzedaży bezpośredniej.

info Więcej informacji expand_more

Numer Rejestrowy
5252434947
KRS
0000368274
REGON
141493677
Facebook
Linkedin
Instagram
Instagram
Kategorie